Prosta skorupa - i już problem ...
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 1
Prosta skorupa - i już problem ...
Witam.
Jestem początkującym użytkownikiem Solid Worksa, stąd moje początkujące pytanie.
Chciałem wykonać skorupę elementu , którego kolejne etapy przedstawiłem na stronie
http://mpr2.webpark.pl/skorupa.html
Element wykonywałem kolejno jak na rys. 1-5 i nie wychodzi ???
Dlaczego skorupa znajduje się pod płaszczyzną górną ????
Pozdrawiam
Maciej
Jestem początkującym użytkownikiem Solid Worksa, stąd moje początkujące pytanie.
Chciałem wykonać skorupę elementu , którego kolejne etapy przedstawiłem na stronie
http://mpr2.webpark.pl/skorupa.html
Element wykonywałem kolejno jak na rys. 1-5 i nie wychodzi ???
Dlaczego skorupa znajduje się pod płaszczyzną górną ????
Pozdrawiam
Maciej
Tagi:
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 1
- Kontakt:
Czesc,
A mnie sie zdaje, ze cos jest nie tak. Skorupa dla takiego detalu powinna byc wykonana bezproblemowo. Przyczyna moze byc (bo nie widze tego na obrazkach) np. odznaczenie scalania wynikow przy operacji wyciagniecia drugiego. Skorupe mozna zastosowac w jedym kroku tylko do jednego obiektu. W innym przypadku skorupa nie zadziala jezeli bedzie zbyt duza wartosc skorupy - grubosci w stostunku do tzw. minimalnego promienia krzywizny. Mozna to sprawdzic w menu w narzedzia > sprawdz.
Polecam wybranie pomocy (pytajnika) podczas edycji operacji - wowczas dowiesz sie wiecej na temat tej w sumie prostej funkcji.
A mnie sie zdaje, ze cos jest nie tak. Skorupa dla takiego detalu powinna byc wykonana bezproblemowo. Przyczyna moze byc (bo nie widze tego na obrazkach) np. odznaczenie scalania wynikow przy operacji wyciagniecia drugiego. Skorupe mozna zastosowac w jedym kroku tylko do jednego obiektu. W innym przypadku skorupa nie zadziala jezeli bedzie zbyt duza wartosc skorupy - grubosci w stostunku do tzw. minimalnego promienia krzywizny. Mozna to sprawdzic w menu w narzedzia > sprawdz.