Strona 1 z 1

Solid Works 2010 renderowanie, kolory, perofracja

: 22 mar 2013, 14:15
autor: rams_sta
Mam kilka pytań związanych z renderowaniem. Jak podczas renderingu ustawić inny kolor dla każdego elementu. Teraz robię tak, że podczas projektowanie części dodaje interesujący mnie kolor ale podczas złożenia i renderingu jest nadany standardowy kolor? Jak nałożyć jakieś biitmapy na część? Czy istnieje możliwość wykonania w solid worksie mapy otworów, chcę wykonać blachę perforowaną jest duża ilość otworów, komputer przy takim komponencie po prosty nie wydala.

: 23 mar 2013, 13:02
autor: bildder
Kolor nadaje sie na poziomie czesci lub komponentu (w zlozeniu) - nie ma w tym nic skomplikowanego.
Do nakladania grafiki sluzy kalkomania.

A do renderowania otworow trzeba uzyc odpowiedniego materialu, np. z grupy inne - oznaczenie szyku otworow.

: 24 mar 2013, 20:50
autor: rams_sta
Tak. Tylko jak kolor nadaje na poziome części to później w renderingu, całe złożenie jest na czarno, a jak dam kolor podczas złożenia to całe złożenie ma wybrany kolor.

: 24 mar 2013, 22:25
autor: bildder
To byl jakis blad, jak dobrze pamietam swiatlo bylo chyba wylaczone z poziomu zlozenia.

A ja zajmuje sie tym 10 lat i u mnie dziala dobrze, wiec to nie jest przyczyna.
Niezaleznie na jakim poziomie przypisuje sie wyglad musi dzialac poprawnie.

: 25 mar 2013, 10:57
autor: rams_sta
Światło jest włączone na poziome złożenia. Wrzucam printscreeny.

printscreen 1
printscreen 2

: 25 mar 2013, 15:21
autor: bildder
Z obrazkow widze tylko tyle, ze kolor jest wylacznie przypisany na poziomie czesci. Tam gdzie noga jest szara jest chyba ok, a tam gdzie mialabyc czerwona obstawiam to co napisalem wczesniej - we wlasciwosiach wygladu swiatlo jest wylaczone. Nie widzac pliku nie jestem w stanie nic wiecej napisac. Nie mialem na mysli oswietlenia lecz iluminacje.

U mnie naprawde dziala ok.