tworzenie profilu


Autor tematu
Satach
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 5
Rejestracja: 03 gru 2010, 22:59
Lokalizacja: Poz

tworzenie profilu

#1

Post napisał: Satach » 03 gru 2010, 23:09

Jak stworzyć profil na płaszczyźnie krzywej, który potem mógłbym zastosować do wyciągnięcia po profilach ? Rysowałem szkic kształtu na płaszczyźnie oddalonej od tej krzywizny, następnie robiłem rzut danego szkicu na ścianę chcąc uzyskać pożądany obszar, jednak rzutu tego nie mogę zaznaczyć podczas operacji "wyciągnij po profilach" ... Potem dokonywałem wyciągnięcie wycięcia, żeby uzyskać profil na tej płaszczyźnie, następnie tworzyłem pożądane wyciągnięcie po profilach, jednak nie mogę usunąć operacji wycięcia, bo zmażę się wszystko... Proszę o wyrozumiałość , jestem początkujący ...



Tagi:


Wojteo CK
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 163
Rejestracja: 04 gru 2009, 17:52
Lokalizacja: Kielce

#2

Post napisał: Wojteo CK » 04 gru 2010, 01:09

Napisz jaką masz wersję SW. Najlepiej zrób jakiegoś screena to może więcej osób będzie w stanie Ci pomóc, łatwiej będzie wyobrazić sobie sytuację :) Z tego co mi wiadomo szkicu nie utworzysz na powierzchni nieplanarnej. Ale może słabo znam solida bo tez jestem początkującym:)
Scientists dream about doing great things. Engineers do them.

James A. Michener


Autor tematu
Satach
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 5
Rejestracja: 03 gru 2010, 22:59
Lokalizacja: Poz

#3

Post napisał: Satach » 04 gru 2010, 02:26

tak więc ... Solidworks'a mam 2010 64x edition i oto załączam screenshota z problemem ... chodzi mi o ten profil który uzyskuje przez cięcie, ale tego cięcia nie chce, a gdy go usuwam, to usuwa się wszystko, bo jedna rzecz się opiera na drugiej ..
Załączniki
czesc1.jpg
czesc1.jpg (33.04 KiB) Przejrzano 622 razy


Wojteo CK