Strona 1 z 2

Fusion 360 - jak wymodelować ostrosłup

: 21 cze 2017, 16:32
autor: spol
Witam wszystkich,
Mam taki problem i pytanie zarazem - potrzebuje wymodelować ostrosłup o trzech ścianach
z sześciokąta takiego jak na rysunku poniżej. Jak sie do tego zabrać ?
Kombinowałem w różne strony ale jakoś słabo mi to wychodzi , może znajdzie się na forum pomocna dłoń :) Z góry dziękuję za każde info

Obrazek

: 21 cze 2017, 18:13
autor: kamar
Jak to sobie wyobrażasz ? W podstawie sześciokąt i trzy ostre ściany ? Może być trudno :)

: 21 cze 2017, 18:36
autor: spol
Wyobrażam to sobie jako trzy ściany w kształcie rombu których podstawą jest sześcian :)

: 21 cze 2017, 18:59
autor: Adrian M.
Witam,

kiedyś używałem przeciągnięcia kierownicą musiałaby być w tym przypadku boczna ściana.

Pozdrawiam,
Adrian M.

: 21 cze 2017, 23:00
autor: 251mz
spol,
Na dole ma być na ostro a na górze na gładko?
Czy jak bo tego nie obczajam :D
Pogmerałeś majster ;)
Spróbuj skleić to z papieru i zobacz ,że ni jak nie wychodzi...

: 22 cze 2017, 08:30
autor: spol
Jak to nie wychodzi :)
Obrazek

: 22 cze 2017, 10:02
autor: 251mz
spol,
Heh. Dobra wiem o co chodzi :D

: 22 cze 2017, 10:02
autor: 251mz
spol,
Heh. Dobra wiem o co chodzi :D

: 22 cze 2017, 11:15
autor: spol
251mz pisze:spol,
Heh. Dobra wiem o co chodzi :D
To jeszcze powiedz jak to narysowac ;-)

: 22 cze 2017, 11:48
autor: Yogi_
Witam.
Nie da rady usunąć niepotrzebnych ścian z sześcianu?
Bo tylko w ten sposób raczej.