Autodesk Inventor Szkic elementu na skomplikowanym profilu


Autor tematu
Kshyhoo
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 4
Rejestracja: 12 maja 2014, 21:25
Lokalizacja: Graudenz

Autodesk Inventor Szkic elementu na skomplikowanym profilu

#1

Post napisał: Kshyhoo » 12 maja 2014, 21:41

Witam. Jestem nowicjuszem, naszkicowałem raptem dwa elementy. Borykam się z narysowaniem trzeciego. Może wpierw rysunek dla jasności:
Obrazek
Chodzi mi o tę spodnią stronę. To kilka prostych pod różnymi kątami. Mógłbym oczywiście naszkicować kilka prostych elementów, ale są problemy przy wiązaniu. Profil ma 0,5mm grubości a element, który chcę umieścić pod nim, ma mieć 65mm szerokości. razem ma to być coś na wzór odwróconej litery T.
I teraz zasadnicze pytanie: czy istnieje jakaś funkcja, o której istnieniu nie wiem a pomoże mi "pobrać" kształt tego profilu do szkicu?



Tagi:


Adrian M.
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 184
Rejestracja: 02 lis 2012, 21:26
Lokalizacja: Oświęcim

#2

Post napisał: Adrian M. » 12 maja 2014, 23:30

Rzutowanie elementu na płaszczyznę szkicu, lub rzutowanie na płaszczyznę przecinającą bryłę.
Pozdrawiam,
Adrian M.


Autor tematu
Kshyhoo
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 4
Rejestracja: 12 maja 2014, 21:25
Lokalizacja: Graudenz

#3

Post napisał: Kshyhoo » 13 maja 2014, 15:58

Można coś więcej, bo w Google niewiele wyszperałem.

Awatar użytkownika

techtutor
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 1
Posty: 14
Rejestracja: 09 maja 2014, 19:03
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

#4

Post napisał: techtutor » 13 maja 2014, 19:34

Jak wejdziesz w Szkic, wybierzesz płaszczyznę do szkicowania to w panelu Rysuj znajdziesz przycisk rzutowanie geometrii. Teraz wystarczy wybrać obrys ściany i na szkicu zrzutują się odpowiednie linie.