Jest kilka sposobów narysowania tego detalu.
1) kreślisz wałek (3D) o średnicy D i długości L
2) wstawiasz oś konstrukcyjną zgodną z osią wałka
3) wstawiasz płaszczyznę roboczą, prostopadłą do osi, wyznaczającą polowę długości L (wskazujesz przycisk "płaszczyzna" - pokazujesz najpierw powierzchnie jednego końca, następnie drugiego - program automatycznie wstawi płaszczyznę w połowie długości.
4) wstawiasz punkt konstrukcyjny na przecięciu się osi wałka i poprzednio wstawionej płaszczyzny
5) generujesz oś prostopadłą (w poziomie) do osi detalu, przechodzącą przez punkt konstrukcyjny i będący linią styku dwóch wcześniejszych płaszczyzn.
6) rysujesz kolejną płaszczyznę - zawierającą oś wygenerowaną w punkcie 5, pochyloną do płaszczyzny z punktu 3 pod kątem 40 stopni.
7) generujesz kolejne 2 płaszczyzny równoległe do tej z punktu 6 oddalone od niej o zadaną wartość - szerokość talerza

generujesz szkic z kołem ośrednicy mniejszej od 90mm na jednym z końców wałka i tniesz materiał funkcją Extrude z opcją "do" i wskaż pierwszą płaszczyznę najbliższą, wykonaną w punkcie 7
9) powtórz funkcje 8 dla drugiego końca wałka i efekt gotowy!
Mam nadzieję, ze teraz już wszystko jest jasne;)!