Hej.
W ferworze walki tak pogiąłem blachę, odginając, zaginając, wycinając, że w końcu zgubiłem oryginalne koordynaty.
Żadna płaszczyzna nie leży w XYZ.
Teraz mam problem z rzutem w rysunku płaskim.
Jak obrócić blaszkę żeby położyć na płaszczyznach orygin ?
Nie da się z tego obiektu zrobić componentu. To blacha.
bazowanie do origin
-
Autor tematu - ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 1316
- Rejestracja: 08 maja 2007, 08:05
- Lokalizacja: Chodzież
Re: bazowanie do origin
Hej.
Dobra obszedłem problem na razie tak:
Utworzyłem nowy projekt z componentem kostki ułożonej poprawnie do XYZ.
Przeciągnąłem do projektu moją blaszkę i wtedy już dała się bazować jointem do ścian kostki jako planar.
Rysunek drawing jest poprawny.
pozdrawiam.
ps.
Pewnie udało by się jaką konwersję blaszanego obiektu zrobić do komponentu ale nie mam czasu na badanie latających żab i muszę to skończyć już.
Dobra obszedłem problem na razie tak:
Utworzyłem nowy projekt z componentem kostki ułożonej poprawnie do XYZ.
Przeciągnąłem do projektu moją blaszkę i wtedy już dała się bazować jointem do ścian kostki jako planar.
Rysunek drawing jest poprawny.
pozdrawiam.
ps.
Pewnie udało by się jaką konwersję blaszanego obiektu zrobić do komponentu ale nie mam czasu na badanie latających żab i muszę to skończyć już.