Strona 1 z 1
unicut firmy Allcomp Polska
: 11 maja 2015, 17:32
autor: zwierz 8
Przestrzegam użytkowników cutterów do krojenia tkanin przed zakupem w/w cuttera maszyna ma wadę fabryczną zły system ostrzenia noża ,z tego powodu nóż jest nie ostry następują zgrzewania się tkanin system nie ma napędu osełki do ostrzenia noża .Firma do tej pory nie potrafi się uporać z tą wadą i niestety nić w tym kierunku nie robi ,jeśli ktoś będzie chciał więcej dowiedzieć się o problemach z tym urządzeniem to chętnie odpowiem
: 11 maja 2015, 22:12
autor: Marcin3182
Pracuję na tym cutterze to napisz jakie masz problemy jeszcze. Jeśli chodzi o system ostrzenia to ostrzałka kręci się od obrotów noża jeśli sie nie kręci to sprawdz ustawienia docisku ostrzałki. Temat wygląda jak od konkurencji. Maszyna nie jest idealna ale przynajmniej nie ma problemów z serwisem tak jak Lectra ktora nic Ci nie pokaże i straszy sądem za niewykupioną licencję na sprowadzone z zachodu maszyny.
unicut firmy Allcomp Polska
: 12 maja 2015, 07:43
autor: zwierz 8
Niestety jestem użytkownikiem w/w maszyny prawie rok ,być może trafiłem na model awaryjny ,może mam za duże wymagania co do maszyny na którą wydałem nie małe pieniądze .Kroiłem materiały powlekane na maszynach konkurencji FK oraz KURIS -co zaobserwowałem nóż jest bardzo ostry bo ostrzałka ma własny napęd Niestety firma Allcomp podrobiła Paifandera ze starym system ostrzenia Dlatego pisze bo nie chce żeby inne osoby dostawały produkt nie do końca profesjonalny.Można pogratulować firmie Allcomp rewelacyjnych sprzedawców .W krawiectwie ta maszyna ma jeszcze dużo wad .Kroiłem na nożach taśmowych oraz nożach pionowych od 28 lat i nie miałem tych problemów ale noże były ostre zobacz jak jest zrobiony system ostrzenia np. w Kurisie jest to przepaść technologiczna .Sama maszyna może jest dobra ale brak dobrego systemu ostrzenia w moim zdaniem dyskredytuje w/w urządzenie
unicut firmy Allcomp Polska
: 21 maja 2015, 09:06
autor: Allcomp Polska
Szanowni Państwo,
Jako producent urządzeń do automatycznego rozkroju UNICUT czujemy się w obowiązku wypowiedzieć w temacie złej jakości ostrzenia na maszynie, o której pisze Użytkownik
Zwierz 8 Mając na uwadze najwyższą jakość rozkroju na oferowanych przez nas urządzeniach, chcemy zapewnić, że naszym standardem jest pomoc w tego typu problematycznych kwestiach.
Na jakość ostrzenia, a co za tym idzie jakość cięcia ma wpływ kilka istotnych czynników.
Jeden z istotniejszych to używanie niededykowanych materiałów eksploatacyjnych, takich jak noże i ostrzałki. W naszej historii zdarzało się, że przywrócenie oryginalnych podzespołów rozwiązywało problem.
Drugą bardzo istotną rzeczą są parametry rozkroju: jak prędkość oscylacji noża w korelacji do prędkości i przyspieszenia głowicy oraz częstotliwość ostrzenia. Zakres parametryzacji jest częścią szkolenia po instalacji naszych urządzeń aczkolwiek zdarza się, że nowy, wcześniej nierozkrawany materiał może przysparzać problemów. Na taką okoliczność nasza firma dysponuje możliwością przeprowadzenia testów rozkroju u nas w firmie. Nasi specjaliści mogą wtedy określić parametry graniczne konieczne do uzyskania satysfakcjonującej jakości oraz wysokości rozkroju dla naszych klientów. W tym celu musimy pozyskać materiał do testów i zaplanować przeprowadzenie testów przy obecności klienta.
Oczywiście nie wykluczamy również, że system ostrzenia nie działa prawidłowo z powodu usterki technicznej. Tę ewentualność powinniśmy zweryfikować bezpośrednio na urządzeniu. W tym celu zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z Działem Obsługi Klienta naszej firmy (32 353 84 01 wew. 204), gdzie temat będzie zweryfikowany do końca.
Mamy nadzieję, że nasza odpowiedź pozwoli rozwiązać zaistniałą sytuację. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszą firmą abyśmy mogli podjąć wspólnie właściwe działania.
Z wyrazami szacunku,
Prezes Allcomp Polska Andrzej Zając
www.allcomp.pl
Tel obsługa klienta: 32 353 84 01 wew. 204
Re: unicut firmy Allcomp Polska
: 07 cze 2015, 19:55
autor: Marcin3182
zwierz 8 pisze: zobacz jak jest zrobiony system ostrzenia np. w Kurisie jest to przepaść technologiczna .
Miałem przyjemność pracować na Kurisie i wiem ze tam napęd ostrzałki jest samoczynny nie zależy od obrotów noża.
A pan prezes pojechał tu marketingową gadką to jest forum i każdy ma prawo wyrażać swoje opinie, chcecie mu pomóc z tym ostrzeniem pogadajcie miedzy sobą a nie pisać tu jaki to Allcomp jest idealny, bo z tego nóż mu się nie naostrzy.
Re: unicut firmy Allcomp Polska
: 07 cze 2015, 20:51
autor: oprawcafotografii
Moim zdaniem Pan Prezes opowiedzial cakiem normalnie, za to Ty sie czepiasz.
Opinia (paszkwil?) pojawila sie na forum, to logiczne jest odpowiedziec na forum.
Jakby nie odpowiedzial to bys napisal, ze sie boja czy cos w ten desen...
q
: 25 sie 2015, 16:48
autor: sychu
Witam.
Pozwolę sobie również na dodanie w tym wątku dyskusji czegoś od siebie, miałem bowiem niestety wątpliwą przyjemność pracy na urządzeniu tejże firmy.
Szanowny Panie Prezesie firmy Allcomp Polska, niestety muszę się zgodzić z użytkownikiem zwierz 8, wymieniony przez niego problem jest dość często spotykany w Państwa urządzeniach.
Jak Pan raczył zauważyć:
"Na jakość ostrzenia, a co za tym idzie jakość cięcia ma wpływ kilka istotnych czynników.
Jeden z istotniejszych to używanie niededykowanych materiałów eksploatacyjnych, takich jak noże i ostrzałki. W naszej historii zdarzało się, że przywrócenie oryginalnych podzespołów rozwiązywało problem."
Owszem tu się z Panem zgodzę, tylko że wszystkie materiały eksploatacyjne były dostarczane przez Pańską firmę...kilkukrotnie, a nawet kilkunastokrotnie sami Pana serwisanci byli wzywani by sprawdzić na miejscu jak faktycznie wygląda zgłaszany problem. Niestety oni również nie potrafili nic temu zaradzić, za każdym razem tłumacząc się wadliwą dostawą materiałów eksploatacyjnych. Jestem operatorem od kilkunastu lat i pracowałem na cutterach innych producentów, tam nie było takich problemów jak wyżej wymienione. Zresztą problemem nie były tylko systemy ostrzenia w tych urządzeniach, ale nie ma sensu wywlekać brudów. Proszę naprawdę poważniej potraktować zgłoszony tu na forum problem, a nie stosować handlowych wymówek, bowiem problem istnieje od dłuższego czasu, a Wy nadal nic z tym nie robicie.
Niestety nie jest tak różowo jak Pan pisze:
"Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszą firmą abyśmy mogli podjąć wspólnie właściwe działania."
Tych kontaktów ze strony użytkownika Państwa cuttera było w moim przypadku mnóstwo, a nadal nie rozwiązano problemu. Byłem w kilku firmach korzystających z cutterów UNICUT, szukając pomocy lub wskazówek odnośnie problemów z użytkowaniem, tak samo jak z innych firm przyjeżdżano do mnie by uzyskać wsparcie. Niestety nikt nie znalazł rozwiązania problemów z ostrzeniem noża, logicznym więc chyba jest, że problem jest poważny. Drugi poruszony przez Pana aspekt, "zakresu parametryzacji krojenia"...owszem ma duże znaczenie, niestety przy tępym nożu "żadna parametryzacja" nie odnosi skutku, często bowiem krojąc tkaninę, która była wcześniej w produkcji potrafiło ją przypalić, zgrzać warstwy w miejscu "cięcia" niezależnie od dobranych parametrów krojenia, niestety gdy nóż jest nieprawidłowo ostrzony nie ma szans by ten problem wyeliminować. Słowo "cięcia" celowo zostało zaakcentowane, bowiem to nie było cięcie tylko szarpanie tkaniny.
Proszę podejść do tematu naprawdę profesjonalnie, tak jak się Pan oferuje, a nie zbywać klientów, których odsetek niezadowolenia ze sprzętu rośnie.
Nie jest to żaden PASZKWIL, ani próba oczerniania firmy Allcomp Polska. Może gdyby większa ilość użytkowników publicznie Panu zwróciła uwagę byłby wymierny efekt zgłoszenia poruszonego tematu. Myślę, że każdemu na tym zależy.
Problem jest poważny i należałoby się nad tym pochylić i zastanowić jak go rozwiązać Panie Prezesie.
Pozdrawiam
Były "na szczęście" operator Unicut'a
: 01 paź 2015, 16:10
autor: Allcomp Polska
Witam,
Zgadzam się, że na naszych maszynach występowały problemy. Produkujemy i dostarczamy do klientów nasze maszyny od 2007 roku. Na rynku można znaleźć różne rozwiązania do rozkroju tkanin różnych producentów. Każde z tych urządzeń ma swoje mocne strony, ma także problemy, obszary, które dalej powinny się rozwijać. Dlatego tak ważne jest, jaka jest chęć, możliwości, zaangażowanie i konkretnie podjęte działania oraz wsparcie dostawcy maszyn, którym jest również nasza firma. Z wypowiedzi Pana wynika, że miał Pan możliwość pracowania na poprzedniej, jednej z pierwszych generacji naszych maszyn.
Przez wiele lat rozwinęliśmy konstrukcje mechaniczne w maszynach i dopracowaliśmy rozwiązania w oprogramowaniu. Potwierdzeniem tego jest wielokrotny, powtórny zakup naszych maszyn przez dotychczasowych użytkowników. Obsługujemy naszych klientów z branży odzieżowej i meblowej, którzy na przestrzeni siedmiu – ośmiu lat zakupili od nas po kilka (od dwóch do pięciu) linii do rozkładania i rozkroju surowca.
Podczas rozkroju tkanin mogą wystąpić różne problemy z jakością cięcia. Na te zjawiska mają wpływ różne czynniki. Jak już wcześniej sygnalizowałem, mogą to być: źle dobrane parametry, za duża ilość warstw tkaniny przeznaczonej do cięcia, źle naostrzony nóż np. w wyniku awarii systemu ostrzenia, użycia niededykowanych materiałów eksploatacyjnych (noży i ostrzałek). Aby to stwierdzić i móc pomóc zawsze prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, który daje wsparcie techniczne i technologiczne naszym klientom.
Rozumiem, że nasze, jak i inne urządzenia zyskują różne komentarze na tego rodzaju forach i bardzo zależy nam na ciągłym rozwoju naszej oferty produktowej oraz usług, dlatego prosimy o bezpośredni kontakt ze wszystkimi uwagami oraz sugestiami, co do działania konkretnych urządzeń. Jeśli mają Państwo jakieś pytania, które pozwoliłyby Państwu mieć pewność, że nasze urządzenia spełniają wszystkie wymagania producentów tekstylnych, prosimy o przesłanie ich pod specjalnie utworzony adres:
[email protected]. Prosimy o podanie informacji dotyczącej używanego urządzenia oraz wszystkich komentarzy i sugestii, co do funkcjonalności, które pomogą nam w dalszym rozwoju naszej oferty produktowej.
Wszystkie osoby, które chcą zobaczyć jak zmieniły się rozwiązania w naszych maszynach oraz jakie opracowaliśmy technologie zapraszam do siedziby naszej firmy w Katowicach lub do odwiedzenia targów branżowych, na których prezentujemy nasze rozwiązania.
Prezes Allcomp Polska
Andrzej Zając