Budowa Frezarki Budżet to od 1000zl do 2000 zł prosze o pomo

Ogólne tematy związane z maszynami CNC, maszyny o odmiennej konstrukcji czyli wszystko co nie pasuje do powyższych.
Tu możesz również przedstawić się i opisać swoją maszynę

Autor tematu
arbuz0330
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 5
Posty: 5
Rejestracja: 24 lut 2012, 21:27
Lokalizacja: krakow

Budowa Frezarki Budżet to od 1000zl do 2000 zł prosze o pomo

#1

Post napisał: arbuz0330 » 24 lut 2012, 22:50

Witam,

Jestem zielony, nigdy nie budowałem frezarki a nadszedł czas ze bardzo mi bedzie pomocna.
Tak jak napisałem w temacie budżet od 1 do 2 tysiecy zł jak wiadomo wole wydać jak najmniej ale z drugiej strony chciałbym otrzymać produkt sensownyw użytkowaniu.

Celem budowy cnc jest obróbka drewna, pleksi, dibond itp materialy sztuczne. Głównie chodzi mi o grawerowanie.

Wielkosć pola roboczego bedzie mnie satysfakcjonowac w postaci 300mm na 300mm.

Ogólnie jestem zielony w tej tematyce dlatego chcialbym otrzymac propozycje od doswiadczonych kolegow co warto, jaka konstrukcje zastosowac. Jezeli ktos ma gotowe rysunki, instrukcje know - how jak zrobic bede wdzieczny.

Wiem ze moze wymagam zbyt wiele ale niewiem od czego zaczac dlatego kazda konstruktywna podpowiedz bedzie cenna dla mnie.

Chciałbym stworzyc konstrukcje aluminiowa niz drewniana ale jestem otwarty na kazde propozycje wiec jezeli drewniana bedzie latwiejsza lub i lepsza to zapewne zmienie zdanie.


dziekuje i czekam na podpowiedzi.

Artur



Tagi:

Awatar użytkownika

gaspar
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1714
Rejestracja: 13 sty 2006, 16:41
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

#2

Post napisał: gaspar » 24 lut 2012, 23:42

arbuz0330 pisze:Wiem ze moze wymagam zbyt wiele ale niewiem od czego zaczac dlatego kazda konstruktywna podpowiedz bedzie cenna dla mnie.