Potrzebuję pomocy, potrzebne sterowanie x-y.

Szukasz informacji o silniku, scalaku czy innym elemencie to podaj symbol, i inne oznaczenia a moze ktos coś ci znajdzie

Autor tematu
Hydyne
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 9
Posty: 9
Rejestracja: 09 sie 2012, 22:22
Lokalizacja: Warszawa

Potrzebuję pomocy, potrzebne sterowanie x-y.

#1

Post napisał: Hydyne » 09 sie 2012, 22:48

Jestem kompletnym amatorem w temacie automatyki. Potrzebuje zrobić urządzenie które będzie przenosiło po kwadracie o wymiarach 1300x1300mm przedmiot o masie około 200÷250kg. Środek ciężkości tej masy jest na wysokości około 600÷700mm ponad powierzchnią tego stołu. Cała automatyka nie powinna być wyższa niż jakieś 300mm. Nie chce hydrauliki ani pneumatyki. Czas przejścia najdłuższego dystansu, czyli przekątnej powinien być około 0,5÷0,7 sek. No i zasilanie 230V jeśli się da. Potrzebuje systemu, który by przesuwał mi to co widać na rysunku. Na tym środkowy bloku będzie umieszczona na rurce ponad 500mm wyżej ta masa.

[ Dodano: 2012-08-09, 23:55 ]
Kolejna fotka, będzie ich pewnie więcej, czekam na propozycje.Obrazek
Ostatnio zmieniony 10 sie 2012, 19:54 przez Hydyne, łącznie zmieniany 2 razy.



Tagi:

Awatar użytkownika

pitsa
Moderator
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 4768
Rejestracja: 13 wrz 2008, 22:40
Lokalizacja: PL,OP

Re: Potrzebuję pomocy, potrzebne sterowanie x-y.

#2

Post napisał: pitsa » 10 sie 2012, 00:51

Pomijając kwestie mechaniczne i wytrzymałościowe podczas wywijania masą ćwierć tony... jakie ruchy ma wykonywać ten element?
zachowanie spokoju oznacza zdolności do działania
ᐃ 🜂 ⃤ ꕔ △ 𐊅 ∆ ▵ ߡ

Awatar użytkownika

Zienek
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 3730
Rejestracja: 13 gru 2008, 19:32
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

#3

Post napisał: Zienek » 10 sie 2012, 10:36