Operator Maszyn CNC. Kilka Informacji

Szukasz informacji o silniku, scalaku czy innym elemencie to podaj symbol, i inne oznaczenia a moze ktos coś ci znajdzie

Autor tematu
Bojan93
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 3
Rejestracja: 30 mar 2009, 23:52
Lokalizacja: Kilece

Operator Maszyn CNC. Kilka Informacji

#1

Post napisał: Bojan93 » 03 kwie 2009, 15:13

Witam ! jestem uczniem gimnazjum i zastanawiam sie na pójściem do Technikum na profil właśnie poświęcony maszyną CNC, i chciałbym sie dowiedzieć może ktoś z Was chodzi chodził do takiego technikum ? jak sądzicie warto ? widziałem pokaz poświęcony pracy na tych maszynach to wyglądało tak że kolo ustawiła w maszynie jakies dane i szedł sobie po prostu na kawe czy to faktycznie wygląda tak w praktyce ? i słyszałem że pensja jest bardzo dobra w tej pracy to prawda ? proszę o pomoc i oświecenie mnie jesli coś źle mówie.... Sory jeśli w złym dziele umieściłem mój temat ;]



Tagi:


jasiu...
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 5361
Rejestracja: 14 lip 2007, 19:02
Lokalizacja: Westfalia

#2

Post napisał: jasiu... » 03 kwie 2009, 16:25

Jesteś dobry z matematyki, masz dużą wyobraźnię przestrzenną, masz chęć do nauki, to możesz próbować. Nie święci garnki lepią. Zapomnij jednak, że kawę będziesz pił w pracy. To jest brudna, ciężka czasem robota, śmierdząca (oleje, emulsje), wymagająca dużego czasem wysiłku fizycznego (jeśli trafisz jako podajnik) albo umysłowego (jeśli trafisz do produkcji jednostkowej). Dodałbym jeszcze - stresująca.

Poza tym wióry ranią ręce, czasem przy sprzątaniu (ech to dmuchanie) trafiają do oczu. Włosy masz wiecznie przetłuszczone, a jak trafisz na żeliwo, to nigdy się nie domyjesz i będziesz brudniejszy, niż górnik. Najgorzej (przepraszam, jeśli ktoś to czyta przy jedzeniu), to smarknąć sobie takim czarnym glutem.