Strona 1 z 1

Scheetcam

: 25 cze 2020, 14:33
autor: Adex
Witam mam problem z scheetcam mianowicie po zainstalowaniu go od nowa i zainstalowaniu pliku licencyjnego nie mogę odtworzyć pliku. Mianowicie mam cały czas czarny ekran i nie mogę otworzyć narzędzi ani materiału. W czym może być problem.
Z góry dziękuję za odpowiedzi

Re: Scheetcam

: 25 cze 2020, 15:06
autor: dudziak4
Może spróbuj jeszcze raz zainstalować

Re: Scheetcam

: 27 cze 2020, 11:37
autor: Adex
Pwoeim tak próbowałem już nie jeden raz i dalej jest to samo może ma ktoś instalke?

Re: Scheetcam

: 27 cze 2020, 13:39
autor: dudziak4
Instalkę ściągniesz z oficjalnej strony.
https://www.sheetcam.com/downloads

Re: Scheetcam

: 23 lip 2020, 08:28
autor: lukasz89
Przed nową instalacją skasuj folder ustawień SC, bo wydaje mi się, że on zostaje po deinstalacji > C:\Users\Nazwa użytkownika\AppData\Roaming\SheetCam TNG Development (lokalizacja z Windows 7)

Tam też jest plik licencyjny więc w razie problemów z uruchomieniem aplikacji z powodu licencji, można ją stamtąd usunąć.