ESPRIT - VPN.
: 20 mar 2025, 09:07
Dzień dobry,
Chciałbym zapytać, czy ktoś miał wcześniej problemy z oprogramowaniem ESPRIT przez VPN podczas pracy zdalnej?
Sytuacja wygląda, tak że niedawno skonfigurowaliśmy VPN-a u nas w firmie na routerze, oprogramowanie łączy się uruchamia zdalnie przez VPN-a ( w sensie łączy się z serwerem licencji), ale dochodzi do sytuacji, aby odpalić program trzeba wyłączyć oprogramowanie na wszystkich stacjach roboczych w firmie, aby go odpalić, co jest dziwne, ponieważ mamy licencję na dwa stanowiska. Przy próbie połączenia zdalnie, podczas, gdy działa program tylko jednym komputerze , dostajemy komunikat na komputerze zdalnym "Failed to check out. No license available with the same credentials." (Security Manager na komputerze w firmie pokazuje, że zajęta jest licencja tylko na jedno stanowisko, więc druga powinna być wolna).
Czy ktoś z was spotkał się wcześniej z takim przypadkiem?
Z poważaniem,
Dominik
Chciałbym zapytać, czy ktoś miał wcześniej problemy z oprogramowaniem ESPRIT przez VPN podczas pracy zdalnej?
Sytuacja wygląda, tak że niedawno skonfigurowaliśmy VPN-a u nas w firmie na routerze, oprogramowanie łączy się uruchamia zdalnie przez VPN-a ( w sensie łączy się z serwerem licencji), ale dochodzi do sytuacji, aby odpalić program trzeba wyłączyć oprogramowanie na wszystkich stacjach roboczych w firmie, aby go odpalić, co jest dziwne, ponieważ mamy licencję na dwa stanowiska. Przy próbie połączenia zdalnie, podczas, gdy działa program tylko jednym komputerze , dostajemy komunikat na komputerze zdalnym "Failed to check out. No license available with the same credentials." (Security Manager na komputerze w firmie pokazuje, że zajęta jest licencja tylko na jedno stanowisko, więc druga powinna być wolna).
Czy ktoś z was spotkał się wcześniej z takim przypadkiem?
Z poważaniem,
Dominik