Dzień dobry,
Jakim napięciem jest zasilana cewka hamulca silnika napędu? Mam zwarcie na trafo (na pierwotnym jak i wtórnym). Według mnie też jest dziwnie to trafo podłączone - grubszy drut (uzwojenie wtórne) wisi w powietrzu a cieńszy drut (uzwojenie pierwotne) jest podłączone do prostownika selenowego. Transformator do przezwojenia, tylko jak go później podłączyć prawidłowo?
Brakuje też płyty ciernej hamulca i sprężyn a tarcza (przewietrznik) jest do wymiany. Czy jest szansa te części dokupić?
Jeżeli ktoś ma to oryginalne to mógłby zrobić zdjęcia i podać wymiary sprężyn oraz płyty z klockiem hamulcowym gdybym musiał dorabiać?
Przewietrzniki wszędzie plastikowe czasem trafi się z aluminium, ale żeliwnych nie widzę nigdzie dostępnych.
FUW 315x800/I - hamulec silnika
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 2
- Posty: 5
- Rejestracja: 04 sty 2014, 21:59
- Lokalizacja: Polska
Re: FUW 315x800/I - hamulec silnika
U mnie jest silnik VEM typ BR 100,2/4 i na tabliczce znamionowej jest podana max szczelina powietrzna dla hamulca: Lsp.Br.max 0,55. Czyli po wyłączeniu napędu frez powinien się od razu zatrzymać, a nie obracać przez minutę.