FUW 315x800/I - hamulec silnika

Dyskusje dotyczące frezowania i frezarek konwencjonalnych.

Autor tematu
dzijan
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 5
Rejestracja: 04 sty 2014, 21:59
Lokalizacja: Polska

FUW 315x800/I - hamulec silnika

#1

Post napisał: dzijan » 25 sty 2022, 15:05

Dzień dobry,
Jakim napięciem jest zasilana cewka hamulca silnika napędu? Mam zwarcie na trafo (na pierwotnym jak i wtórnym). Według mnie też jest dziwnie to trafo podłączone - grubszy drut (uzwojenie wtórne) wisi w powietrzu a cieńszy drut (uzwojenie pierwotne) jest podłączone do prostownika selenowego. Transformator do przezwojenia, tylko jak go później podłączyć prawidłowo?
Brakuje też płyty ciernej hamulca i sprężyn a tarcza (przewietrznik) jest do wymiany. Czy jest szansa te części dokupić?
Jeżeli ktoś ma to oryginalne to mógłby zrobić zdjęcia i podać wymiary sprężyn oraz płyty z klockiem hamulcowym gdybym musiał dorabiać?
Przewietrzniki wszędzie plastikowe czasem trafi się z aluminium, ale żeliwnych nie widzę nigdzie dostępnych.




lysa
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Posty w temacie: 1
Posty: 30
Rejestracja: 17 maja 2007, 21:13
Lokalizacja: Net

Re: FUW 315x800/I - hamulec silnika

#2

Post napisał: lysa » 19 kwie 2022, 19:43

Na pewno to ten model? Ja mam FUW 315/800/I
I nie mam hamulca i w dtr też nie ma.


Autor tematu
dzijan
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 5
Rejestracja: 04 sty 2014, 21:59
Lokalizacja: Polska

Re: FUW 315x800/I - hamulec silnika

#3

Post napisał: dzijan » 22 kwie 2022, 10:51

U mnie jest silnik VEM typ BR 100,2/4 i na tabliczce znamionowej jest podana max szczelina powietrzna dla hamulca: Lsp.Br.max 0,55. Czyli po wyłączeniu napędu frez powinien się od razu zatrzymać, a nie obracać przez minutę.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Frezowanie / Frezarki Konwencjonalne”