Strona 1 z 1

Siłownik Super Power Jack - wymiana śruby pociągowej

: 22 lut 2015, 11:11
autor: Maciej123
Witam. Jestem tu nowym użytkownikiem i piszę w sprawie wymiany śruby w siłowniku do bramy. Siłownik jest na 24V DC i ma 24cale. Wysuw tego siłownika jest 7.5mm/s jest to dość mało. Chciałbym wymienić śrubę na taką aby siłownik wysuwał się szybko. Z tego co widziałem jest tam chyba zwykły pręt o zwykłym gwincie.

: 22 lut 2015, 19:47
autor: avatar
Zmiana skoku może spowodować duży spadek mocy - znając te taniochę silnik dobrany na styk i może ci się to nie udać.
Jak praca będzie przerywana to można spróbować podać 36V albo i nawet 48

: 22 lut 2015, 22:02
autor: Maciej123
Zwiększenie napięcia spowoduję iż nie będzie prawidłowo działać funkcja przeciążenia silnika. Ponieważ centralka jest na 24V. A jakbym wymienił silnik, jaki byłby odpowiedni. Wałek do toczy się nowy tylko jaki silnik zastosować ?

: 01 mar 2015, 15:17
autor: mcgaywer61
kol Maciej123 prawdopodobnie na tej śrubie są 3 gwinty w jednym po to aby po rozlyglowaniu na ręczną pracę nakrętka pociągowa mogła się przesuwać po gwincie przy ręcznym otwieraniu bramy.
Szybkość możesz uzyskać przez przemontowanie siłownika i (lub) bramy
http://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=& ... 1709145186
zmniejsz a2,b1,b2,ale pamiętaj dwie osie siłownika i os bramy w każdej pozycji MUSZĄ tworzyć trójkąt.Po tym przemontowaniu zyskasz na szybkości ale stracisz moc czasami potrzebną do np.pokonania śniegu lub wiatru.
Może lepiej 1)przestaw antenę (jeśli ją masz)
2)zainwestuj w wzmacniacz antenowy
3)zainwestuj w drugie radio(na bateryjkę) i zamontuj gdzieś dale wysoko na jakimś
słupie choć system może na to nie pozwalać
4)wymień drogę radiową(pilot-radio)na taką która będzie działała z dalszej odłegłości

: 01 mar 2015, 22:47
autor: sajgon
mcgaywer61 pisze:kol Maciej123 prawdopodobnie na tej śrubie są 3 gwinty w jednym po to aby po rozlyglowaniu na ręczną pracę nakrętka pociągowa mogła się przesuwać po gwincie przy ręcznym otwieraniu bramy.
:mrgreen: w SPJ nie ma czegoś takiego , tam jest zwykła chamska trapezówka chodząca w poliamidowej nakrętce , wszystko na sztywno spięte z przekładnią i silnikiem .

u mnie chodzą na 34 V i odpukać chodzą 3 rok max otwarcie/zamknięcie na krańcówkach wewnętrznych ale nie w połączeniu oryginalnym tylko karńcówki "wprowadzone" na przewodach do centralki. ( centralka HB5 )

: 01 mar 2015, 23:49
autor: mcgaywer61
sajgon pisze:
mcgaywer61 pisze:kol Maciej123 prawdopodobnie na tej śrubie są 3 gwinty w jednym po to aby po rozlyglowaniu na ręczną pracę nakrętka pociągowa mogła się przesuwać po gwincie przy ręcznym otwieraniu bramy.
:mrgreen: w SPJ nie ma czegoś takiego , tam jest zwykła chamska trapezówka chodząca w poliamidowej nakrętce , wszystko na sztywno spięte z przekładnią i silnikiem .

u mnie chodzą na 34 V i odpukać chodzą 3 rok max otwarcie/zamknięcie na krańcówkach wewnętrznych ale nie w połączeniu oryginalnym tylko karńcówki "wprowadzone" na przewodach do centralki. ( centralka HB5 )
przypatrz się dobrze chyba że są pół nakrętki bo nawet na trapezówce nakrętki nie przesuniesz.A co do 34V to nie znam tego modelu więc się nie wypowiem
PS. a jak wszystko na sztywno spięte to jak otwierasz ręcznie, chyba że demontujesz napęd bo przy sztywnej konstrukji bramy i dużym nacisku siłownika jest to niewykonalne bez użycia młotka

: 02 mar 2015, 10:19
autor: sajgon
mcgaywer61 pisze:PS. a jak wszystko na sztywno spięte to jak otwierasz ręcznie, chyba że demontujesz napęd bo przy sztywnej konstrukji bramy i dużym nacisku siłownika jest to niewykonalne bez użycia młotka
w chińskiej konstrukcji za sto kilkadziesiąt złotych za sztukę wszystko jest możliwe

Te siłowniki muszą mieć "UPS-a" żeby w razie W otworzyć bramę , albo dwie 19-ki do rozkręcenia na przegubie :cool:

No chyba że mówimy o tych z wyższej półki to tam jest rozsprzeganie.