@Pawel90
Sam plik bpp.ini nic Ci nie da.
Żeby to działało jak trzeba, powinieneś mieć zainstalowany program Bpp5.
Jeśli nie będziesz miał w/w programu, to DXF-a po prostu nie zaimportujesz, bo WoodWop (wersja 4.5) sam w sobie zwyczajnie nie ma możliwości importu DXF-ów.
Natomiast (co ciekawe) wyeksportować DXF-a z WoodWop-a już można

i to bez żadnego dodatkowego oprogramowania.
Zresztą, nawet gdybyś miał Bpp5 zainstalowany, to do WoodWop-a nie trafia DXF w jego pierwotnej formie, tylko sama geometria, czyli wektory.
W ogóle, to żeby to miało sens, to warto przygotować odpowiednio tego DXF-a, czyli wektory w rysunku powinny leżeć na warstwach o odpowiednich nazwach.
Bpp5 podczas konwersji, rozpoznaje wektory z DXF-a właśnie po nazwie warstwy i w zależności od tego jak warstwa została nazwana, do WoodWop-a trafia nie tylko sama geometria (chociaż można tak nazwać warstwę, żeby nic poza wektorami tam nie było) , ale również informacja o obróbce i w efekcie, odpowiednio przygotowany plik DXF, przepuszczony przez Bpp5, generuje gotowe obróbki, tak że już nic w WoodWop-ie nie trzeba poprawiać czy dopisywać.
Mimo wszystko ..... średnio to jest przydatne, czyli przygotowywanie obróbek w DXF-ie, ale już import samej geometrii jak najbardziej się przydaje czasami.
Wszystko co dotyczy importu DXF-ów jest opisane w instrukcji do WoodWop-a, czyli nazwy warstw i w ogóle co i jak, ale ..... niestety intuicyjne to to nie jest, więc (przynajmniej ja) najczęściej korzystałem tylko z importu samej geometrii (czyli wektorów) umieszczając rysunek na warstwie o nazwie FK (wielkość liter jest istotna) , po czym przepuszczałem takiego DXF-a przez Bpp5 i w efekcie w katalogu/folderze C:\machine1\a1\mp4 lądowały gotowe MPR-y tylko z geometrią.
Ładowało się takiego MPR-a i ...... nic nie było widać dopóki nie przypisało się narzędzi do do konturów.
Oczywiście można w WoodWop-ie włączyć pokazywanie wszystkich konturów i wtedy od razu po załadowaniu takiego MPR-a widać wszystko.
Reasumując, jeśli masz jakiś skomplikowany rysunek, to warto skorzystać z tego Bpp5, ale jeśli jest w miarę prosty, to zapewniam, że prędzej go narysujesz bezpośrednio w WoodWop-ie niż w jakimś CAD-zie po czym zabawa w konwersję.
==========
Oczywiście ktoś mógłby Ci podesłać plik bpp.ini , ale ..... jest to ryzykowna sprawa, bo ten plik steruje konwersją i jest generowany przez program Bbb5, a ten występuje w różnych wersjach chociaż nazywa się tak samo.
Czyli możesz przykładowo otrzymać od kogoś plik bpp.ini z wersji pro, albo starszej, albo młodszej, albo basic .... z ustawionymi jednostkami calowymi i ...... problem, bo chociaż konwersja się odbędzie (oczywiście TYLKO WTEDY kiedy masz zainstalowany Bpp5) , to w przypadku niezgodności wychodzą dziwactwa w postaci np. odwróconej do góry nogami geometrii i inne takie.