tree pisze:jakiego programu używasz do jakichś prostych choćby "płaskorzeźb"? druga rzecz tak na szybko, na homagach ostani raz pracowałem 5 lat temu i nie na Venture irytuje mnie to że kołki bazowe opuszczają się prawie natychmiast po naciśnięci pedału czy nie mmożna tego ustawić tak aby opuszczały się po wciśnięciu guzika start?
[ Dodano: 2014-10-05, 18:21 ]
a i jeszcze jedno dotyczy importu dxfa , bo trochę pozapominałem, w pliku dołączonym przy instalacji weeke_pro.dxf jest jeden obiekt ( róża) jako warstwa która jest potem widoczna jako polilinia w ml4 777.ply jak narysuję coś w tej warstwie ( z tą nazwą ) to ok ale jak to zmienić na i nne nazwy?
Do płaskorzeźb, czyli 2.5D (nie 3D), nie potrzebujesz maszyny 5-osiowej, ani jakiegoś "specjalnego" WoodWop-a.
Wystarczy to co masz.
Po prostu importujesz plik .ply będący płaskorzeźbą (modelem2.5D) wygenerowany w innym programie (np. Artcam albo Vectric Aspire) i .... to wszystko.
Natomiast zapewniam, że plik weeke_pro.dxf , zawiera pełny zestaw warstw/obróbek.
Zresztą został on stworzony tylko po to, żeby pokazać jakie nazwy powinny mieć poszczególne warstwy przypisane do obróbek.
Wystarczy, że na warstwie zawierającej daną obróbkę, narysujesz cokolwiek, to pojawi się to potem w WoodWop-ie.
Poza tym, wcale nie musisz korzystać z tego pliku (weeke_pro.dxf) bo jakikolwiek DXF z odpowiednio nazwaną warstwą będzie mógł być użyty do WoodWop-a.
Oczywiście takiego DXF-a, trzeba "przepuścić" przez postprocesor, czyli program "Bpp5".
Dopiero wtedy obróbki z DXF-a trafiają do WoodWop-a.
Mimo wszystko uważam, że o wiele szybciej zrobisz/narysujesz sobie obróbki bezpośrednio w WoodWop-ie niż pitolenie się w DXF-y, a dodatkowo, podczas tego rysowania w WoodWop-ie, możesz sobie od razu sparametryzować program poprzez zmienne, warunki, funkcje matematyczno-logiczne, układy współrzędnych i kombinacje tychże.
Co do bolców bazowych, to ..... też nie pamiętam, ale wydaje mi się, że w WoodWop-ie tego nie ustawisz.
Trzeba zdaje się wejść do ustawień serwisowych i tam ustawić.