Znalazłem przlke i wziąłem sobie:
silnik - FHP-Motors UOZ 112 G 63 450W 13400rpm
i kondensator - ISKRA KPL 3008
Z przyczyn technicznych chwilowo nie mogę wrzucić fotek.
z silnika wychodzi 7 kabli:
1,2 - czerwone
3 - biały
4 - niebieski
5 - brązowy
6 - zielony
7 - żółty
(kolejność w kostce)
znalazłem o nim takiego pdf-a na 4-tej stronie jest w tabeli i ilustracja też prawie pasuje:
http://monitor.espec.ws//files/597en_145.pdf
Szukałem podobnych tematów na różnych forach ale silnika z którego wystaje 7 kabli nie znalazłem.
Jak podłączyć ten silnik?
-
- Moderator
-
Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 3671
- Rejestracja: 23 sie 2005, 13:27
- Lokalizacja: zapytaj
- Kontakt:
Witam;)
Przykładowe podłączenia dla tego typu silnika powinno wyglądać tak ( może mało artystyczne ale wiadome o co chodzi) :

2 kable czerwone w silniku to od tacho nie interesuje nas to podczas podłącznia
Na rysunku kolory użyte nie odpowiadają kolorom w kostce tak na marginesie
Przykładowe podłączenia dla tego typu silnika powinno wyglądać tak ( może mało artystyczne ale wiadome o co chodzi) :

2 kable czerwone w silniku to od tacho nie interesuje nas to podczas podłącznia
Na rysunku kolory użyte nie odpowiadają kolorom w kostce tak na marginesie

Czlowiek z ideą jest uważany za wariata - aż do czasu gdy jego idea zwycieży. (Potem uznaje się go za bohatera i za pioniera danej dyscypliny.)
Pomogłem...
to nacisnij POMÓGŁ :]
Pomogłem...
