pompa próżniowa

Dyskusje o maszynach Morbidelli

Autor tematu
micchalz
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Posty w temacie: 2
Posty: 28
Rejestracja: 09 lis 2006, 00:02
Lokalizacja: Łęg Tarnowski

pompa próżniowa

#1

Post napisał: micchalz » 14 lut 2007, 22:14

może ktoś jest w stanie mi pomóc posiadam centrum Morbidelli U-15 i w nim jest zainstalowana dość słaba pompa próżniowa i chciałbym kupić jakąś mocniejszą i wydajniejszą, może ktoś już ma jakieś doświadczenie w tym kierunku ??, obrabiam głównie niewielkie elementy z buka brzozy dęba , może jakieś namiary by ktoś miał gdzie można kupić taką pompe i jakie powinna mieć parametry ...



Tagi:


pukury
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 3
Posty: 7588
Rejestracja: 23 lis 2004, 22:41
Lokalizacja: kraków

#2

Post napisał: pukury » 14 lut 2007, 23:15

witam !! nie mam żadnego doświadczenia jeżeli chodzi o centrum morbidelli ani żadnego innego - ale miałem trochę do czynienia z pompami i jak powiesz że jest trochę słaba to prawdę powiedziawszy niewiele wiadomo ! . generalnie pompy to dość droga zabawka . może na początek sprawdź jak ze szczelnością przewodów / łącz itp - tu wystarczy malutka dziurka i po sprawie . na allegro gość miał polskie pompy i akcesoria do nich - może tam poszukaj . pozdrawiam !!
Mane Tekel Fares


jacek38
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 273
Rejestracja: 13 mar 2005, 21:35
Lokalizacja: Pelplin

#3

Post napisał: jacek38 » 14 lut 2007, 23:58

Witam - możesz podać typ pompy? - na początek sprawdź filtry wydechowe, łopatki ( jeżeli to pompa łopatkowa ), stan i jakość oleju ( jeżeli jest olejowa ), w jakim stanie jest cylinder czy nie ma "schodków", uszczelnienia na wale - ale mógłbyś podać typ to ważne - pozdrawiam Jacek.


pukury
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 3
Posty: 7588
Rejestracja: 23 lis 2004, 22:41
Lokalizacja: kraków

#4