Siły docisku od czasu wibracji. Jak tak ciężko Ci z tego wyciągnąć wnioski to wynika z nich że przy wibracjach nawet nakrętka z nylonem jest nic nie warta. Pomimo że i tak pozostawia daleko w tyle inne sposoby montażu.
A podkładki sprężyste są nic nie warte przy wibracjach, już lepiej dać podwójne nakrętki.
O możliwości narysowania wykresów dla różnych kombinacji nie wspominając.
No i pokazuje sens stosowania podkładek zębatych i ich faktyczną samohamowność.
Re: Test wibracyjny podkładek i nakrętek
: 26 sty 2018, 16:05
autor: jasiu...
odkrywasz Amerykę?
Dlatego stosuje się zabezpieczenia w postaci zawleczek z nakrętkami koronkowymi, czy zaginane podkładki (z języczkiem w nacięciu śruby) do takich połączeń.
Re: Test wibracyjny podkładek i nakrętek
: 26 sty 2018, 16:42
autor: strikexp
Zostało to pokazane na filmie, widać że nie oglądałeś. A nakrętka koronkowa nie pozwala na dokręcenie z konkretną siłą.
I jak napisałem na początku, to jest dla takich amatorów jak ja.
Re: Test wibracyjny podkładek i nakrętek
: 28 sty 2018, 05:57
autor: Andrzej 40
Dobrze że mój samochód nie oglądał tego filmu, bo by się sam rozkręcił na części jeżdżąc po naszych drogach .
Re: Test wibracyjny podkładek i nakrętek
: 28 sty 2018, 11:34
autor: pitsa
Pooglądaj filmiki o "wire locking" lub "" - technice zabezpieczania nakrętek przez odpowiednie zaplatanie na nich drutu.
Re: Test wibracyjny podkładek i nakrętek
: 28 sty 2018, 11:56
autor: upanie
Reklama jak reklama ale nie z fajną du** tylko z łysym przystojniakiem