Element silnika

Tematy inne dotyczące mechaniki nie pasujące do żadnego z działów.

Autor tematu
wirtualnyjan
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 3
Posty: 404
Rejestracja: 09 paź 2012, 14:08
Lokalizacja: PL

Element silnika

#1

Post napisał: wirtualnyjan » 08 maja 2016, 12:49

Witajcie,

co to jest za mosiężny element silnika? ten czarny element to zwykły korek?

Obrazek
Obrazek

Pozdrawiam



Tagi:


zibi
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1279
Rejestracja: 24 lut 2007, 15:20
Lokalizacja: podkarpackie

#2

Post napisał: zibi » 08 maja 2016, 12:52

Mosiężny to chyba kalamidka.
NX CAD, NX CAM, FREZOWANIE 5AX, ELEKTRODRĄŻARKI WGŁĘBNE I DRUTOWE. PEPS, VERICUT. Pomagam w NX przez Team Viewer. Postprocesory NX.

Awatar użytkownika

ONATOS
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 607
Rejestracja: 07 kwie 2008, 21:41
Lokalizacja: Bedzin

#3

Post napisał: ONATOS » 08 maja 2016, 14:27

Silnik potężny, to na pewno dosmarowywanie łożyska lub łożysk.

Awatar użytkownika

RomanJ4
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 3
Posty: 11548
Rejestracja: 17 mar 2009, 08:55
Lokalizacja: Skępe

#4

Post napisał: RomanJ4 » 08 maja 2016, 15:11

zibi pisze:Mosiężny to chyba kalamidka.
Tak, to kalamitka do wstrzykiwania smarownicą(może być ręczna) smaru stałego w łożyska..
pozdrawiam,
Roman


Autor tematu
wirtualnyjan
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 3
Posty: 404
Rejestracja: 09 paź 2012, 14:08
Lokalizacja: PL

#5

Post napisał: wirtualnyjan » 08 maja 2016, 15:25

a na drugim zdjęciu mamy zwykły korek? Bo pozostałe śruby nie są zamaskowane, tylko by była ta od góry?

Awatar użytkownika

RomanJ4
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 3
Posty: 11548
Rejestracja: 17 mar 2009, 08:55
Lokalizacja: Skępe

#6

Post napisał: RomanJ4 » 08 maja 2016, 19:42

Kapok wentylatora jest trochę większy od średnicy korpusu statora (bo musi być przewiew) i być może że pod tym szarym korkiem jest kalamitka drugiego łożyska.
pozdrawiam,
Roman


Autor tematu
wirtualnyjan
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 3
Posty: 404
Rejestracja: 09 paź 2012, 14:08
Lokalizacja: PL

#7

Post napisał: wirtualnyjan » 08 maja 2016, 21:57

A jak często zaleca się dosmarowywać łożyska?

Awatar użytkownika

RomanJ4
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 3
Posty: 11548
Rejestracja: 17 mar 2009, 08:55
Lokalizacja: Skępe

#8

Post napisał: RomanJ4 » 08 maja 2016, 22:57

To powinno być w specyfikacji silnika...
pozdrawiam,
Roman

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Mechanika”