
klucz dynamometryczny
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 361
- Rejestracja: 30 sie 2005, 21:25
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Witam
Niektóre śróby przykreca sie na pewien moment a pojego przekroczeniu sróbe obraca sie jeszcze o podany kąt wiec jak na dynamometrze uzyskasz odpowiedni moment zerujesz kontomierz i obracasz sróbe o pdany kąt ,albo patrzysz na kat w którym uzyskasz moment np. 36stopni idotego punktu liczysz kąt.
Niektóre śróby przykreca sie na pewien moment a pojego przekroczeniu sróbe obraca sie jeszcze o podany kąt wiec jak na dynamometrze uzyskasz odpowiedni moment zerujesz kontomierz i obracasz sróbe o pdany kąt ,albo patrzysz na kat w którym uzyskasz moment np. 36stopni idotego punktu liczysz kąt.
Miki
Diabeł leży w szczegółach a i tak liczy się suma kosztów globalnych
Diabeł leży w szczegółach a i tak liczy się suma kosztów globalnych
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 1500
- Rejestracja: 03 gru 2005, 23:44
- Lokalizacja: lublin
Pierwsze dokręcenie =30Nm taką wartość ustawiasz na kluczu, nie wiem jaki to klucz i jak ci zasygnalizuje wybraną wartość, przepuści, złamie czy pokaże na tarczy,
-drugie dociąganie 40 stopni , zdejmujesz klucz ze śruby zakładasz kątomierz ,i dociągasz śrubę o 40 stopni i tą wartość ustawiasz na kątomierzu lub obserwujesz na wskazówce kątomierza, tylko tu klucz już blokujesz na stałe, lub używasz innego,
lub nastawiasz większą wartość. I następne wartości kątowe powtarzasz .Jest to cztero-etapowy sposób dokręcania głowic samochodowych, i dotyczy jednej śruby a jest ona w kolejce z innymi.
-drugie dociąganie 40 stopni , zdejmujesz klucz ze śruby zakładasz kątomierz ,i dociągasz śrubę o 40 stopni i tą wartość ustawiasz na kątomierzu lub obserwujesz na wskazówce kątomierza, tylko tu klucz już blokujesz na stałe, lub używasz innego,
lub nastawiasz większą wartość. I następne wartości kątowe powtarzasz .Jest to cztero-etapowy sposób dokręcania głowic samochodowych, i dotyczy jednej śruby a jest ona w kolejce z innymi.