Witam,
przeglądam katalogi ze sprężarkami śrubowymi i zastanawiam się w czym lepsza jest ta z falownikiem (a jest sporo droższa)?
De facto i ta z i ta bez wytworzy mi w zbiorniku takie ciśnienie. Chodzi tylko o to, że w przypadku z falownikiem mogę sobie zmieniać ciśnienie, a bez niego mam tylko to fabryczne?
Pozdrawiam
Spreżarka z falownikiem
-
Autor tematu - Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 404
- Rejestracja: 09 paź 2012, 14:08
- Lokalizacja: PL
-
Autor tematu - Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 404
- Rejestracja: 09 paź 2012, 14:08
- Lokalizacja: PL
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 1417
- Rejestracja: 23 cze 2008, 10:38
- Lokalizacja: OOL lub DW
- Kontakt:
Trwałość i oszczedność oraz kultura pracy.
FAlownik odpowiada za obroty.
Obroty to ilość L/min czyli wydajność.
Spręzarka nabija zbiornik.
szlifujesz i jest mały spadek cisnienia to falownik powoli dobije łągodnie wystartuje napędem.
Piaskujesz i zużywasz dużo powietrza to falownik krei silnikiem na maxa by wyrobił L/min
FAlownik odpowiada za obroty.
Obroty to ilość L/min czyli wydajność.
Spręzarka nabija zbiornik.
szlifujesz i jest mały spadek cisnienia to falownik powoli dobije łągodnie wystartuje napędem.
Piaskujesz i zużywasz dużo powietrza to falownik krei silnikiem na maxa by wyrobił L/min
[b]MACH3 cnc[/b]Tworzenie Makr do palników magazynków THC OHC inne[b]EKRANY dla firm producentów maszyn[/b] Budowa sprzedaż wypalarki plazma gaz obrotnice Elektrodrążarki Frezarki Tokarki Giętarki3D inne wg zlecenia 888 708 196 Tomek Komor [email protected]
-
Autor tematu - Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 404
- Rejestracja: 09 paź 2012, 14:08
- Lokalizacja: PL
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 2103
- Rejestracja: 07 lip 2006, 00:31
- Lokalizacja: mazowieckie
Tu się mylisz. Jeśli to jest rozwiązanie dedykowane, to wyciśniesz więcej. Silnik można w pewnym zakresie przeciążyć (co oczywiście musi być zdefiniowane w ustawieniach falownika. Bez falownika spadną mu obroty, a z falownikiem i sprzężeniem zwrotnym, dostanie większego kopa.wirtualnyjan pisze:Ale przecież bez falownika silnik pracuje zawsze tak samo, czyli na maksa. To falownik przecież nic więcej nie wyciśnie, bo silnik jest jeden.