rama w kształcie ceownika - problem

Tematy inne dotyczące mechaniki nie pasujące do żadnego z działów.

Autor tematu
dree
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 4
Posty: 4
Rejestracja: 23 maja 2012, 11:30
Lokalizacja: Kraków

rama w kształcie ceownika - problem

#1

Post napisał: dree » 23 maja 2012, 14:38

Obrazek

Witam,

Rama którą mi zaproponowano do siłownika który działa z siłą 5 ton pękła podczas zaciskania elementu. Miejsce pękniecia oznaczone zostało na czerwono.

Bardzo proszę o pomoc oraz zaproponowanie innego rozwiązania ramy do mojego siłownika[/list]



Tagi:


pukury
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 4
Posty: 7627
Rejestracja: 23 lis 2004, 22:41
Lokalizacja: kraków

#2

Post napisał: pukury » 23 maja 2012, 15:25

witam.
jakoś nic nie widać :shock:
tak czy siak - konstrukcja powinna być taka żeby spawy nie przenosiły całej siły .
co spawa to spaw - różnie to bywa .
pozdrawiam .
Mane Tekel Fares


Autor tematu
dree
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 4
Posty: 4
Rejestracja: 23 maja 2012, 11:30
Lokalizacja: Kraków

#3

Post napisał: dree » 23 maja 2012, 15:28

konstrukcja nie jest spawana

a to jeszcze raz rysunek http://imageshack.us/photo/my-images/822/asdprh.png/


pabloid
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1031
Rejestracja: 19 paź 2010, 18:53
Lokalizacja: ~ Kraków

#4

Post napisał: pabloid » 23 maja 2012, 15:35

Ani nie wiadomo z czego ta rama, ani nie wiadomo gdzie można dać wzmocnienia, żeby nie przeszkadzały, ani nie wiadomo, czy wymiary jakieś nas trzymają. Jak niby któś ma tu coś pomóc?? :twisted:


Autor tematu
dree
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 4
Posty: 4
Rejestracja: 23 maja 2012, 11:30
Lokalizacja: Kraków

#5

Post napisał: dree » 23 maja 2012, 15:51

Wzmocnienia mogą być z każdej zewnętrznej strony. Materiał bodajże St6, a co do wymiarów to nie trzymają nas w żaden sposób. Jedynie co to chciałbym żeby rama ta nie ważyła zbyt wiele

Awatar użytkownika

tuxcnc
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 7988
Rejestracja: 26 lut 2011, 23:24
Lokalizacja: mazowieckie

#6

Post napisał: tuxcnc » 23 maja 2012, 18:31

http://centromet.iai-shop.com/product-p ... T-KM-.html
To pierwszy link jaki znalazłem, więc żadna reklama.
Zobacz jak wygląda i ile waży rama wytrzymująca nacisk pięciu ton ...

.


spawtech
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 251
Rejestracja: 15 lut 2007, 20:49
Lokalizacja: 123

#7

Post napisał: spawtech » 23 maja 2012, 20:11

pukury pisze:co spawa to spaw - różnie to bywa .
Jeśli nazywa się spaw to znaczy spaw,tutaj nie ma alternatywy,chyba że miałeś na myśli spawanie garażowe.


pukury
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 4
Posty: 7627
Rejestracja: 23 lis 2004, 22:41
Lokalizacja: kraków

#8

Post napisał: pukury » 23 maja 2012, 20:17

witam.
garażowe - nie garażowe - spaw spawowi nierówny :lol:
czyż nie tak ?
ale tu zdaje się spawów nie ma :shock:
co samo w sobie jest dziwne .
przyspawałbym dwa trójkąty po bokach i spokój - nawet w garażu :lol:
pozdrawiam .
Mane Tekel Fares


spawtech
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 251
Rejestracja: 15 lut 2007, 20:49
Lokalizacja: 123

#9

Post napisał: spawtech » 23 maja 2012, 20:33

pukury pisze:czyż nie tak
Tak jak napisałem :w garażu tak.W spawalnictwie zawodowym nie ma "spaw spawowi nierówny"?Tylko dyletant może sądzić inaczej.


pukury
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 4
Posty: 7627
Rejestracja: 23 lis 2004, 22:41
Lokalizacja: kraków

#10

Post napisał: pukury » 23 maja 2012, 21:27

witam.
co oznacza - zawodowy spawacz ?
czy to ktoś kto skończył kurs ?
zawsze kładziesz spoinę tak samo i bezbłędnie ?
pewnie jestem dyletantem - więc jestem ciekawy .
pozdrawiam .
Mane Tekel Fares

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Mechanika”