1. Na razie temat wyważarki zostawiam na boku bo jak sami zauważyliście nie mam jeszcze odpowiedniej wiedzy
2. Wiem w jaki sposób honuje się cylki jednakże nie widziałem jeszcze na oczy samej tej małej honownicy a to czy przy wkładaniu trzeba ścisnąć osełki czy nie to nie jest istotne ;p
3. Sam nie honowałem bo na razie nie mam czym.
Wiem do czego służy "sosenka" w cylku (wyżej napisałem)
4. "Pewnie z CNC też nie miałeś do czynienia bo jak rozwiążesz problem powstałego stożka np. 0.04mm różnicy między górą a dołem cylindra "
Z CNC nie miałem do czynienia bo dopiero zaczynam (lepiej później niż wcale mam dopiero 18 więc nie jest źle ) Te cylki co ja robię mają większą różnicę góra dół.
Tylko nie rozumie co ma CNC do powstającego stożka i niby dlaczego ma on powstawać ?
Jak można wiedzieć to w jaki sposób przerabiałeś kolego pukury wiertarkę na honownicę ?
FOTY TEGO CO ROBIĘ
5. O nicasilu jest na necie jego się nie szlifuje tylko daje nadwymiarowy tłok a po zużyciu z powrotem nakłada (nieopłacalne w większości przypadków)
6. W jaki sposób jak można wiedzieć przerabiałeś kolego pukury wiertarki na honownice ?
7. Nie chce "rasować silników" tylko przywracać do stanu używalności
8. "tylko głowice trochę inne były - ta penie również będzie działać" co do tego mają głowice ? i nie rozumie stwierdzenia ta penie również bd działać
9. BOB jeśli bd uprzejmy wytłumaczyć działanie wyważarki to takich małych wałów był bym wdzięczny
To tyle bo pojechaliście po mnie a ja tylko chciałem .........
Od czegoś trzeba zacząć
Czytałem na forum motocyklistów wału się nie wyważa tylko centruje

Czyli muszę skończyć budowę prasy hydraulicznej i zmontować takie urządzenie :
I będę samemu po krótkiej praktyce mógł regenerować wały
