Czy ktoś używa podzielnicy UDG D160 ( prod. rosyjska) ?

Tematy inne dotyczące mechaniki nie pasujące do żadnego z działów.

acetylenek
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 5
Posty: 577
Rejestracja: 12 mar 2006, 21:46
Lokalizacja: Kraków/Olkusz

#31

Post napisał: acetylenek » 09 lis 2010, 08:28

Z młotkiem właśnie ostrożnie było a moczy się to już parę dni, myślę ze do zamrażarki na -24 st.C można jeszcze spróbować.

Poproszę w takim razie o zwymiarowanie gitary.



Tagi:


tuptus59
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 3
Posty: 199
Rejestracja: 08 wrz 2009, 21:26
Lokalizacja: kraków

podzielnica

#32

Post napisał: tuptus59 » 09 lis 2010, 21:17

Pracowałem na takiej podzielnicy nasza miała istotnie kołnierz z zapadką ułatwiającą podział przy frezowaniu,możesz spiąć gitarę ze stołem frezarki za pomocą gitary np z frezarką 6T 12-1(wymagane dodatkowe koło na śrubie od stołu),wtedy masz napęd mechaniczny możesz frezować zęby o linii śrubowej,masz tarcze przy frezarce dwustronną do dzielenia ? śćiągnij sobie DTR do tej podzielnicy są tam podziały równierz na ułamki,hamulec musisz mieć z żeliwa aby dobrze hamował,jak odkręcisz śrubę od hamulca z boku i wyjmiesz palec od blokady sprawdź czy masz w środku wkładkę do hamowania mały wałek żeliwny fi 6 jak dobrze pamiętam,podzielnicę musisz delikatnie zablokować aby śię nie obróciła np kostką żeliwną przykręć podzielnice do maszyny jak możesz,musisz zerwać szarpnięciem uchwyt wkręć sobie jakiś pręt w szczeki np 6 kąt (wcześniej dospawaj do niego dłuższe ramie aby mieć dzwignię)w przypadku podgrzewania mozesz zniszczyć stożek
Załączniki
podzielnica udg h-160.rar
(2.44 MiB) Pobrany 366 razy
tuptus


acetylenek
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 5
Posty: 577
Rejestracja: 12 mar 2006, 21:46
Lokalizacja: Kraków/Olkusz

#33

Post napisał: acetylenek » 09 lis 2010, 23:08

DTR już sobie ściągnąłem z wcześniejszego linka a hamulec dzisiaj skończyłem robić z 45 i działa poprawnie (materiał z braku innej możliwości odciąłem dużą szlifierką kątową trochę to trwało fi 110). Jak podgrzewam takie rzeczy to nie aż tak żeby się coś działo (trochę ponad 100 tak żeby woda zaczęła wrzeć jak się skropi generalnie mniej jak 250 nie powinno zaszkodzić).

Dzisiaj złożyłem wszystko razem i działa bardzo ładnie. Pozostaje jeszcze troszkę odmoczyć gwint i jak piszesz odkręcić na zryw.

Na zdjęciach tarcza hamulca nowa i stara oraz sposób wykonania rowka wpustowego - dłutowanie na tokarce :mrgreen:
Załączniki
ham2.jpg
ham2.jpg (65.33 KiB) Przejrzano 908 razy
ham.jpg
ham.jpg (53.47 KiB) Przejrzano 909 razy


acetylenek
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 5
Posty: 577
Rejestracja: 12 mar 2006, 21:46
Lokalizacja: Kraków/Olkusz

#34

Post napisał: acetylenek » 24 kwie 2017, 20:07

Kolega kupił taką samą podzielnicę, po obejrzeniu jak wygląda po odkręceniu tarczy przystąpiłem do działania. Podgrzałem i młotek w rękę i po śrubach jedną ściąłem łeb przy drugiej puściło. Gotowe.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Mechanika”