Strona 1 z 2

Program do montażu i powielania STL`i

: 07 paź 2013, 17:27
autor: laserki
Zna ktoś program, który umożliwia złożenie kilku różnych STLi na jedną płaszczyznę do wydruku?
Chodzi żeby nie drukować każdego elementu z osobna skoro się zmieszcza za 1 razem.
Przydał by się tez opcja multiplikacji 1 elementu.

pozdrawiam

: 07 paź 2013, 19:14
autor: kak
Nie wszystkie Slicery to potrafią?
Jak nie, to importować STL w jakikolwiek 3D CAD, skopiować, ustawić na miejsce i schować lub eksportować do STL jako jedną całość.

: 07 paź 2013, 19:20
autor: laserki
BfB ma swój program do obsługi który w mojej wersji jeszcze tego nie potrafi.
A CADa żadnego do 3D nie mam.

: 13 paź 2013, 01:48
autor: Johnny
A próbowałeś Slic3r tam wystarczy poprzeciagać pliki STL i można je porozmieszczać ręcznie na stoliku. Później generujesz sobie gcode i jak masz w drukarce czytnik sd to jedziesz sobie druk z karty.

: 18 paź 2013, 22:37
autor: syntetyczny
W slic3r'ze masz opcję eksportu caimportowanych modeli, do jednej stl'ki. I później możesz sobie do BfB wrzucić jako jeden.

: 20 paź 2013, 19:27
autor: Johnny
A mam inne zapytanie korzystając z okazji. Miałem model w pliku stl kiedyś sobie go obróciłem przed wydrukiem. Minęło chwilę czasu i nie pamiętam jak go obrócić. Chyba robiłem to w slic3rze - jednak jak się tam bawię to jest tylko kat ustawienia na stole. A ja chcę obrócić cały obiekt. Może głupie pytanie ale wole zapytać, bo już mi się nie chce dochodzić.

: 20 paź 2013, 19:46
autor: syntetyczny
netfab i tam możesz modyfikować położenie modelu.

: 21 paź 2013, 23:45
autor: Johnny
Kolego syntetyczy a czy mogę prosić o sprecyzowanie gdzie to jest w opcjach? Czy trzeba sie rejestrować?

: 22 paź 2013, 10:41
autor: syntetyczny
Mam netfabb basic. Włączamy, można rejestrować ale nie trzeba, później wybieramy model i jak się załaduje wciskamy prawy klawisz myszy, wybieramy rotate i obracamy. Następnie eksport i heja za ojczyznę.

: 22 paź 2013, 16:47
autor: Johnny
Dziękuję. Ja przeszukiwałem opcje. Nie spodziewałem się, że to takie proste.