zostaw sterownika na TA8435. Dziwny problem.
: 12 sty 2014, 23:44
Witam. a mianowicie mam z tym zestawem pewien problem.
Komunikacja poprzez poprzez port LPT nastepuje gdyz stan zmian krancówek jest widoczny w Mach3, rowniez sterowane z poziomu mach przekazniki pozytywnie sie zalaczaja.
Rowniez i reakcja na przycisk reset jest.
Ale zdaje mi sie ze cos z tym resetem jest nie tak.
Wyglada to tak ze gdy reset miga slychac stuk w silniku i blokuja sie cewki tzn ze nie moge palcem okrecic wirnika silnika, zatem gdy aktywuje reset(i juz nie miga) silnik sie rozblokowywuje. Lecz w zaden sposob nie moge uruchomic silnika by sie obracal.
Efekt blokowania sie znaczy ze prad dochodzi i sterownik generuje jakies napiecie na cewki silnika.
Nie wiem czy tak powinno byc?
Mial ktos juz z takim ukladem stycznosc ??
Jak to moze jest z innymi sterownikami.
No chyba ze zle podlaczylem, ale to raczej wykluczam bo zrobilem to wg oznaczen faz (A, A-z kreska u gory, B i B- z kreska u gory).
Silniki mam Minabea 17pm-k307 .
Komunikacja poprzez poprzez port LPT nastepuje gdyz stan zmian krancówek jest widoczny w Mach3, rowniez sterowane z poziomu mach przekazniki pozytywnie sie zalaczaja.
Rowniez i reakcja na przycisk reset jest.
Ale zdaje mi sie ze cos z tym resetem jest nie tak.
Wyglada to tak ze gdy reset miga slychac stuk w silniku i blokuja sie cewki tzn ze nie moge palcem okrecic wirnika silnika, zatem gdy aktywuje reset(i juz nie miga) silnik sie rozblokowywuje. Lecz w zaden sposob nie moge uruchomic silnika by sie obracal.
Efekt blokowania sie znaczy ze prad dochodzi i sterownik generuje jakies napiecie na cewki silnika.
Nie wiem czy tak powinno byc?
Mial ktos juz z takim ukladem stycznosc ??
Jak to moze jest z innymi sterownikami.
No chyba ze zle podlaczylem, ale to raczej wykluczam bo zrobilem to wg oznaczen faz (A, A-z kreska u gory, B i B- z kreska u gory).
Silniki mam Minabea 17pm-k307 .