Strona 1 z 4

Sterownik L297/L298 i tylko 1,2A Max

: 09 sty 2006, 09:20
autor: vuker
Witajcie !

Uruchomilem sterownik j/w. podlaczylem zasilacz silnika 10A, podpiolem silnik, potencjometrem ustawilem moc na maxa i mam tylko 1,2 A Co moze byc przyczyna takiego stanu ?

: 09 sty 2006, 09:52
autor: webserver
vuker pisze:Uruchomilem sterownik j/w. podlaczylem zasilacz silnika 10A, podpiolem silnik, potencjometrem ustawilem moc na maxa i mam tylko 1,2 A Co moze byc przyczyna takiego stanu ?
W jaki sposob to zmiezyles ? chodzi mi gdzie podlaczyles miernik ?

: 09 sty 2006, 09:59
autor: vuker
Szeregowo miedzy uzwojenie

: 09 sty 2006, 10:00
autor: webserver
vuker pisze:Szeregowo miedzy uzwojenie
a czy silnik sie krecil czy stal ?

: 09 sty 2006, 10:23
autor: vuker
stal na ''stopie'' a jak sie krecil bylo jeszcze slabiej (bardzo wolnymi kroczkami)

: 09 sty 2006, 10:44
autor: webserver
a silnnik co podpioles ile ma A ?

: 09 sty 2006, 10:48
autor: vuker
1,6A

: 09 sty 2006, 11:23
autor: webserver
sposob w jaki to sprawdzasz nie jest dobry proponuje zmiezyc napiecie pomiedzy masa a zworka R7 prad podawany na silnik to napiecie na R7 x2

: 09 sty 2006, 14:53
autor: PETERS
Hmm.... ja ustawiałem jak silniki trzymają, po uruchomieniu sterownika. Silniki mają 1.4A ja ustawiłem 1.3A - wpiąłem ampremoierz, pomiedzy 1sze uzwojenie silnika. Czy taka metoda ustawienia prądą silnika jest zła??

: 09 sty 2006, 14:59
autor: Adalber
Jakie napięcie ma zasilacz pod obciążeniem ? Jaki to typ silnika ?