Strona 1 z 1

ZW3D - obróbka resztek

: 27 lip 2017, 11:02
autor: Maciej Kalewski
Witam wszystkich forumowiczów.
Mam pytanie do bardziej doświadczonych kolegów. Otóż zastanawiam się nad oprogramowaniem ZW3D. Testuje darmowego trial'a. Czy w ZW3D jest możliwe wykonanie obróbki resztek :?: Chodzi mi o to, żeby wykonać obróbkę zgrubną na 2 razy - najpierw frezem większym, później mniejszym. Cały myk polega na tym, żeby to mniejsze narzędzie nie nie powielało ścieżki większego.

: 04 sie 2017, 10:06
autor: Mikołaj88
Witam,

Tak ZW3D obsługuje obróbkę resztek. Aby to wykonać musisz zdefiniować dwie obróbki zgrubne. Pierwsza to będzie ta bazowa z większym narzędziem, zaś druga będzie się odnosiła do tej pierwszej. Aby druga operacja wzięła pod uwagę ścieżki narzędzia pierwszej (operacja resztek) należy dodać w polu „Op referencyjna” operację zgrubną pierwszą. Oczywiście, żeby to miało sens należy pamiętać o nadaniu mniejszego narzędzia w tej operacji resztek.

Mam nadzieję, że pomogłem :)

: 18 sie 2017, 09:02
autor: Maciej Kalewski
Dzięki kolego za pomoc! Szczerze mówiąc znacznie ułatwiło mi to pracę.. :wink:

: 28 sie 2017, 11:59
autor: Maciej Kalewski
A kolego bylaby szansa na podeslnie jakiś materiałów na temat obróbek zgrubnych? Jest ich kilka i szczerze powiedziawszy mam problem z ich generowaniem. nie wiem czym się roznia, jak dzialaja itd..

: 30 sie 2017, 10:24
autor: Mikołaj88
Hej, znalazlem coś takiego w postaci . obróbki są tam dobrze opisane, jak czegoś nie będzie chywtał to pisz na PW.