rysunki projekty dxf laser a wykrawarka pomocy

Dyskusje dotyczące spraw związanych z rysunkiem technicznym

Autor tematu
eleva
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 14 sty 2016, 13:39
Lokalizacja: Wrocław

rysunki projekty dxf laser a wykrawarka pomocy

#1

Post napisał: eleva » 17 sty 2016, 18:52

Witam, jestem ogólnie laikiem... i mam z nie wiedzy kilka problemów.

Za projektowałem pewne urządzenie X, chciałem je wykonać z ocynku. Wiekszość elementów to są kątowniki, ceówki, blachy, (co do blach, z każdej strony trzeba raz giąć 90' aby powstała płetwa, czyli w rozwinięciu blachy trzeba wykroić kwadracik, czym taki kwadracik wykroić w blachach ocynkowanych ?

Wszystkie elementy są z blachy grubości 1,3 - 2,5 mm grubości.
Łączone ze sobą za pomocą śrub M8.

Narysowałem wszystko odręcznie, zleciłem przerysowanie na komputerze do pdf, dxf + rozwinięcia itp.

Wysłałem do kilku firm z zapytaniem o wykonanie detali.

Z racji tego że ocynk nie powinno się traktować obróbka cieplna to już zauważyłem bo ocynk się opala, wiem że inne firmy z podobnym urządzeniem i właściwie wszystko co robią w ocynku używają do obróbki wykrawarkę aby nie niszczyć powłok ocynku.

Jedna firm mi tylko zwróciła uwagę że moje dxf nie są zrobione na wykrawarkę tylko pod laser i trzeba je przerabiać.

Jak powinny wyglądać takie rysunki aby je móc wykrajać ?
W załączniku zamieszczę kilka projektów,
Jakie możliwości mają potencjalne firm/wykrawarki jak się to przekłada na wykrawanie, czy rozwinięcia blach optymalizować do prostych kształtów do wykrojenia ? ( unikać skomplikowanych kształtów, łuków ? )
Załączniki
R213421.pdf
(9 KiB) Pobrany 355 razy
R213425.pdf
(10.05 KiB) Pobrany 221 razy
R213423.pdf
(91.91 KiB) Pobrany 229 razy
R2134 ŚCIANA TYLNA NAPĘDU Model zlozenie.pdf
(17.52 KiB) Pobrany 285 razy



Tagi:


HUD
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 1
Posty: 463