Strona 1 z 1

Sprawdzenie/porady reduktor

: 13 sty 2014, 22:02
autor: henrykuss
Witam. Chciałbym uzyskać wskazówki odnośnie projektowania reduktora. Głównie mam problem z obudową i pierścieniami osadniczymi zew. i wew. Prowadzący powiedział, że projektując obudowę mamy wzorować się na rysunkach z książki... Jednakże u mnie odległość między osiami kół przekładni (typ B) jest znacznie mniejsza niż ma to miejsce w "książkowym" reduktorze. Powoduje "ściśnięcie" rysunku i tym samym tworzy mi problem. Prosiłbym o porady, jak to poprawnie wykonać.
http://zapodaj.net/694c4ed549a27.jpg.html
http://zapodaj.net/b39a80e2da586.jpg.html

: 14 sty 2014, 20:09
autor: Noodle
Nie próbowałeś zmienić łożysk? z tego co rozumiem rozmiar łożysk definiuje Ci rozmiary pierścieni, może warto przeliczyć wszystko jeszcze raz i dobrać łożysko o innych parametrach. Swoją drogą jaką to moc przenosi, bo wygląda strasznie masywnie :razz:

Masz może rzut boczny korpusu? Ciekawi mnie budowa pokryw bocznych :wink:

Swoją drogą w kurmazie jest wszystko wystarczy krok po kroczku prześledzić wszystko i jest kilka sposobów ustalania łożysk, np. przy pomocy tulei..