Witam. Chciałbym uzyskać wskazówki odnośnie projektowania reduktora. Głównie mam problem z obudową i pierścieniami osadniczymi zew. i wew. Prowadzący powiedział, że projektując obudowę mamy wzorować się na rysunkach z książki... Jednakże u mnie odległość między osiami kół przekładni (typ B) jest znacznie mniejsza niż ma to miejsce w "książkowym" reduktorze. Powoduje "ściśnięcie" rysunku i tym samym tworzy mi problem. Prosiłbym o porady, jak to poprawnie wykonać.
http://zapodaj.net/694c4ed549a27.jpg.html
http://zapodaj.net/b39a80e2da586.jpg.html
Sprawdzenie/porady reduktor
-
- Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 60
- Rejestracja: 10 sty 2014, 14:36
- Lokalizacja: Wa-wa
- Kontakt:
Nie próbowałeś zmienić łożysk? z tego co rozumiem rozmiar łożysk definiuje Ci rozmiary pierścieni, może warto przeliczyć wszystko jeszcze raz i dobrać łożysko o innych parametrach. Swoją drogą jaką to moc przenosi, bo wygląda strasznie masywnie
Masz może rzut boczny korpusu? Ciekawi mnie budowa pokryw bocznych
Swoją drogą w kurmazie jest wszystko wystarczy krok po kroczku prześledzić wszystko i jest kilka sposobów ustalania łożysk, np. przy pomocy tulei..

Masz może rzut boczny korpusu? Ciekawi mnie budowa pokryw bocznych

Swoją drogą w kurmazie jest wszystko wystarczy krok po kroczku prześledzić wszystko i jest kilka sposobów ustalania łożysk, np. przy pomocy tulei..
Myślenie nie boli, w mózgu nie ma nerwów czuciowych, chyba że ktoś myśli czymś innym...