Sprawdzenie/porady reduktor

Dyskusje dotyczące spraw związanych z rysunkiem technicznym

Autor tematu
henrykuss
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 6
Rejestracja: 13 sty 2014, 21:44
Lokalizacja: wwa

Sprawdzenie/porady reduktor

#1

Post napisał: henrykuss » 13 sty 2014, 22:02

Witam. Chciałbym uzyskać wskazówki odnośnie projektowania reduktora. Głównie mam problem z obudową i pierścieniami osadniczymi zew. i wew. Prowadzący powiedział, że projektując obudowę mamy wzorować się na rysunkach z książki... Jednakże u mnie odległość między osiami kół przekładni (typ B) jest znacznie mniejsza niż ma to miejsce w "książkowym" reduktorze. Powoduje "ściśnięcie" rysunku i tym samym tworzy mi problem. Prosiłbym o porady, jak to poprawnie wykonać.
http://zapodaj.net/694c4ed549a27.jpg.html
http://zapodaj.net/b39a80e2da586.jpg.html



Tagi:


Noodle
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Posty w temacie: 1
Posty: 60
Rejestracja: 10 sty 2014, 14:36
Lokalizacja: Wa-wa
Kontakt:

#2

Post napisał: Noodle » 14 sty 2014, 20:09

Nie próbowałeś zmienić łożysk? z tego co rozumiem rozmiar łożysk definiuje Ci rozmiary pierścieni, może warto przeliczyć wszystko jeszcze raz i dobrać łożysko o innych parametrach. Swoją drogą jaką to moc przenosi, bo wygląda strasznie masywnie :razz:

Masz może rzut boczny korpusu? Ciekawi mnie budowa pokryw bocznych :wink:

Swoją drogą w kurmazie jest wszystko wystarczy krok po kroczku prześledzić wszystko i jest kilka sposobów ustalania łożysk, np. przy pomocy tulei..
Myślenie nie boli, w mózgu nie ma nerwów czuciowych, chyba że ktoś myśli czymś innym...

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Rysunek techniczny”