Ok, po kolei:
Tworzysz sobie wspomniane krzywe w Parcie wałka i w Parcie krzywki jak na screenie
W assembly design skladasz wszystko do kupy czyli:
-narzucasz więz typu "fix" dla "obudowy" z otworami
- łaczysz więzem 'coincidence' walek z górnym otworem a nastepnie tym samym wiezem walek krzywki z drugim otworem
- odsuwasz wiezem 'offset' jedna z powierzchni czolowych krzywki od jednej ze scianek obudowy o wartosc taka aby krzywa na krzywce przechodzila przez os gornego otworu obudowy
-analogicznie odsuwasz wiezem 'offset' plaska powierzchnie czolowa walka o taka wartość aby kuliste zakonczenie walka bylo oddalone o wartosc promienia krzywki od osi krzywki (na pewno rozumiesz o czym mówie

) dzieki czemu oba elementy stykają sie jak na rysunku
-od tej pory pamietaj aby nie zruszyc krzywki, tzn. nie obrócic jej!
-przechodzisz do DMU kinematics
-znow sobie "Fixujesz" obudowe jednoczesnie tworząc nowy mechanizm
-klikasz ikone "assembly constraints conversion", wybierasz utworzony mechanizm , a nastepnie 'more' i auto create. dzieki temu tworza ci sie dwa wiezy typu revolute dla krzywki i walka lub wiez revolute dla krzywki i wiez cylinrical dla walka (nie pamietam dokladnie). jesli utworzyl ci sie wiez revolute takze dla walka to go rozwijasz i usuwasz "podwięz" offset.
-dodajesz wiez 'slide curve joint' i wskazujesz krzywe
-klikasz x2 w wiez revolute dla krzywki i zaznaczasz angle driven. w tym momencie ilosc stopni swobody (DOF) calego mechanizmu powinna równac sie '0', wiec mozna juz przeprowadzic symulacje, np. z uzyciem komend
