Wyciągnięcie


Autor tematu
Vasili
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 29 maja 2016, 21:45
Lokalizacja: ZMC

Wyciągnięcie

#1

Post napisał: Vasili » 29 maja 2016, 21:54

Witam
Mam następujący problem, mam trzy okręgi o średnicy d, d1, d2 i chcę wyciągam okrąg o średnicy d (to nie problem) i następnie na ten okrąg o średnicy d chce nałożyć tak jak by warstwę od d do d1 po czym na to idzie kolejna warstwa od d1 do d2. Tu powstaje problem bo nie wiem w jaki sposób nakładać te "warstwy"
Z góry dzieki za pomoc.



Tagi:

Awatar użytkownika

piocam
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 2
Posty: 317
Rejestracja: 05 sty 2011, 10:05
Lokalizacja: Wrocław

#2

Post napisał: piocam » 30 maja 2016, 09:17

Witam

A o co kolega ma na myśli pisząc o warstwach? Chcesz wyciągnąć jeden profil w drugi, zrobić wyciągnięcie z okręgu d przez d1 do d2? Czy chcesz zrobić wyciągnięcie z d do miejsca gdzie znajduje się d1. W tym miejscu zatrzymać wyciągnięcie z d. Wywołać nowe polecenie wyciągnij i stworzyć je z d1 do miejsca gdzie znajduje się d2, itd.

"Chińczycy powiadają: jeden obraz zastępuje tysiąc słów."
Ponieważ się na tym nie znam chętnie się tym zajmę :)

"Jeżeli zrobisz coś dobrze raz, od tego momentu staje się to Twoim obowiązkiem"


Autor tematu
Vasili
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 29 maja 2016, 21:45
Lokalizacja: ZMC

#3

Post napisał: Vasili » 31 maja 2016, 18:06

Witam
Chce aby każdy okrąg był oddzielną częścią, a nie jedną bryłą.

https://zapodaj.net/79f0fc919b44f.jpg.html

Awatar użytkownika

piocam
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 2
Posty: 317
Rejestracja: 05 sty 2011, 10:05
Lokalizacja: Wrocław

#4

Post napisał: piocam » 01 cze 2016, 08:05

Witam

Jeżeli chcesz aby poszczególne walce były osobnymi częściami możesz tego dokonać na dwa sposoby:
* Możesz otworzyć sobie trzy szablony części i w każdym z nich wykonać jeden z walców i gotowe. Potem otwierasz złożenie i tam ustawiasz te walce tak jak będziesz chciał

*Możesz wykorzystać modelowanie wieloobiektowe. Jak masz Solid Edge od wersji ST7, to możesz w jednym szablonie części modelować kilka części. Po wykonaniu jednego modelu wywołujesz polecenie dodaj część podajesz nazwę nowej części i dalej pracujesz w jednym szablonie.

Zależy od czego w czym czujesz się mocniejszy wykorzystaj ten sposób.

PS.

A co chcesz wykonać z tych walców?
Ponieważ się na tym nie znam chętnie się tym zajmę :)

"Jeżeli zrobisz coś dobrze raz, od tego momentu staje się to Twoim obowiązkiem"

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Solid Edge”