Strona 1 z 1

SOLID EDGE ST 5 edu problem z licencja

: 13 sty 2013, 22:30
autor: konrado9
Witam mam licencje edu st5 bo sie zarejestrowalem i przy uruchomieniu i przyd podpisaniu klucza w ulity , gdy wlaczam program wyskakuje takie cos ? klucz jest podposany txt w notaniku system win 7 4 gigram ram itd wszytko chodzilo

Kod: Zaznacz cały

http://screenshooter.net/4140397/rheaucp
Kiedys mialem st5 demo wersjie ta i jak chce zainstalwoac edu to mam takie problemy i nie wiem czy sa jakies pliki pozostaly po tym i sie gryzie czy cos ?

: 13 sty 2013, 22:56
autor: clubber84
Tak, "System clock has been set back" oznacza, że wykryło starą wersję Solid'a, czyli jakieś pliki po "demówce" zostały na dysku.
Zgłoś się do przedstawiciela Solid'a na Polskę lub czekaj na odpowiedź eksperta na forum.



W

: 14 sty 2013, 00:00
autor: dance1
Wyczyść rejestr z wpisów po starej wersji programu.
"System clock has been set back" program się pluję że przestawiłeś zegar systemowy do tyłu czyli "wietrzy" próbę oszustwa :mrgreen:
Posprzątaj w rejestrze i będzie dobrze.

: 14 sty 2013, 15:53
autor: konrado9
Dzieki chyba zrobie format , usuonołem wszystko co st3 czy st5 ale i tak wiec moze format potrzebny bo nie wiem gdzie to znalesc moze to w systemie jakis plik zapisany jest

: 14 sty 2013, 22:09
autor: clubber84
dance1 pisze:Wyczyść rejestr z wpisów po starej wersji programu.
A, a, aaa... samo wyczyszczenie rejestru nie załatwi problemu, każda aplikacja tego typu instaluje (czasami podmienia systemowe) pliki bibliotek, których bez specjalnej wiedzy nie można usunąć, bądź trudno jest przywrócić pierwotne (systemowe) pliki bibliotek.
Musisz autorze skontaktować się z przedstawicielem Solid'a, który będzie lepiej wiedział, co w takim wypadku zrobić.



W