szyk kołowy solid edge st4


Autor tematu
zimn
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 9
Rejestracja: 04 sty 2009, 15:25
Lokalizacja: szczecin

szyk kołowy solid edge st4

#1

Post napisał: zimn » 19 lis 2012, 15:11

witam, mam problem z szykiem kołowym.

modeluje tłumik płomienia, żeby było wygodniej zrobiłem 1/4 cześci sadząc ze powielę ją szykiem kołowym.

szyk działa jeżeli środek obrotu jest oddalony od tego właściwego i w tedy generują się 4 elementy nie przylegające do siebie. ale jak ustalam środek obrotu w miejscu gidze moim zdaniem powinien wystąpić nie generuje się nic.

jak to ugryźć ewentualne jakiej metody się używa przy tworzeniu brył w taki sposób



Tagi:

Awatar użytkownika

piocam
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 1
Posty: 317
Rejestracja: 05 sty 2011, 10:05
Lokalizacja: Wrocław

#2

Post napisał: piocam » 20 lis 2012, 07:59

Witam.

W jakiej wersji pracujesz. ST... W jakim środowisku... Ewentualnie udostępnij plik a będzie można więcej powiedzieć. Sprawa może być błaha, wystarczy zmienić opcje na Pasku podręcznym, lub może być bardziej skomplikowana, np zmiana profilu.
Ponieważ się na tym nie znam chętnie się tym zajmę :)

"Jeżeli zrobisz coś dobrze raz, od tego momentu staje się to Twoim obowiązkiem"


Autor tematu
zimn
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 9
Rejestracja: 04 sty 2009, 15:25
Lokalizacja: szczecin

#3

Post napisał: zimn » 22 lis 2012, 10:13

witam

przepraszam za zwłokę

pracuje w wersji st4 student pod win7 64bit

problem w tym ze nie mogę odtworzyć obiektu za każdym razem

powiem jak to wygląda :

1)rysuje sobie pierścień, dziele go na 4 równe części i jedną z nich wyciągam
nie ważne czy modyfikuje ją czy nie
2)zaznaczam tą ćwiartkę i wybieram szyk kołowy i umieszczam środek obrotu w okręgu z którego powstał pierścień. (wybieram opcje punkty środkowe)
i wyskakuje ostrzeżenie ze żadne elementy nie zostały utworzone
3)kiedy odsunę środek ręcznie tak aby powstałe obiekty się nie stykały wszystko jest ok

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Solid Edge”