modelowanie koła zębatego o zębach skośnych w SE 19


Autor tematu
nietem
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 6
Posty: 7
Rejestracja: 15 maja 2009, 17:45
Lokalizacja: kraków

#11

Post napisał: nietem » 17 maja 2009, 20:58

Mógłbyś wrzucić zdjęcie szkicu z SE jak dobrać (poglądowo) ten zarys aby wyszło koło z zębem skośnym?


nietem

Tagi:

Awatar użytkownika

BYDGOST
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 6
Posty: 4264
Rejestracja: 28 wrz 2007, 09:32
Lokalizacja: Bydgoszcz

#12

Post napisał: BYDGOST » 17 maja 2009, 23:25

To wygląda tak jak na obrazku. Jak już pisałem, zrobiłem to tylko poglądowo, bez nanoszenia wymiarów.
Załączniki
szkic zarysu koła zębatego skośnego.jpg
szkic zarysu koła zębatego skośnego.jpg (13.77 KiB) Przejrzano 584 razy


Autor tematu
nietem
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 6
Posty: 7
Rejestracja: 15 maja 2009, 17:45
Lokalizacja: kraków

#13

Post napisał: nietem » 18 maja 2009, 19:14

Dzięki, udało mnie się zrobić to koło.
nietem

Awatar użytkownika

BYDGOST
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 6
Posty: 4264
Rejestracja: 28 wrz 2007, 09:32
Lokalizacja: Bydgoszcz

#14

Post napisał: BYDGOST » 18 maja 2009, 23:10

To może pochwal się swoim dziełem.


czarek
Stały bywalec (min. 70)
Stały bywalec (min. 70)
Posty w temacie: 1
Posty: 73
Rejestracja: 27 wrz 2006, 17:57
Lokalizacja: warszawa

edgecam

#15

Post napisał: czarek » 25 lut 2010, 18:24

Panowie może podpowiecie jak zrobić otwory na obwodzie walca lub stożka powiedzmy 6 otworów fi 12 co 35 stopni. zrobiłem jeden potem wyciągnięcie -odejmowanie a następnie przez obrót 3D i wychodzą tylko nie są to otwory tylko jakby zaślepione coś robię nie tak .
Mam jeszcze jedną prośbę chodzi o to koło zębate ja chcę narysować ślimak ale też nie wiem od czego zacząć może mógłbym prosić o jakiś plik z bryłą może coś zakumam.
[email protected]
Będę bardzo wdzięczny

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Solid Edge”