Jackforest chodzi ci o wygrawerowanie odbicie lustrzanego textu na profilowej powierzchni?
Jeśli tak to,
(kiedyś robiłem ale za czasów nx3, odbicie lustrzane, wszystko ręcznie rysowane w taki sposób: rysowałem na kalce litery, odwracałem ją póżniej i robiłem text w UGS, a teraz to nie wiem czy jakieś kroki w tym kierunku nx zrobił).
W każdym bądź razie mając już te litery,
1. ustawiasz układ WCS na powierzchni osią Z prostopadle do powierzchni na której chcesz ten text oraz kierunek osi X w kierunku jakim chcesz
2. Wchodzisz do draftingu, wyłączając widok arkusz a widząc bryłę
3. korzystając z notatnika, piszesz ten text

4. Otwierasz moduł obróbki, wbierając MILL_COUNTOUR/VARIABLE TEXT
Wskazujesz text, powierzchnie i bryłe a efekt jest taki:
W twoim przypadku problem to napisanie liter i ich odbicie, ale na pewno jest to do zrobienia, natomist program obróbczy sam rzutuje napisane litery na profil.
Pozdrawiam