Witam mam problem z obróbką reliefu w Artcam pro 2008, mianowicie próbuję stworzyć model 2d sztucznej przynęty wędkarskiej (ripper) i mam problem z ogonkiem, wygląda to tak:
gdy jest oddzielony od korpusu wektorami to robi sie takie przecięcie a poza tym nie wiem jak wyciągnąć ten ogonek i bardziej go zaokrąglić, tak jak to powinno mniej więcej wyglądać
ma ktoś jakiś pomysł czy da się z tym uporać? niedawno zacząłem zabawe z Artcamem więc proszę o wyrozumiałość
obróbka reliefu w Artcam
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 3
- Posty: 3
- Rejestracja: 30 paź 2017, 14:13
- Lokalizacja: Braniewo
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 1614
- Rejestracja: 13 sty 2009, 20:33
- Lokalizacja: Ziębice
Re: obróbka reliefu w Artcam
Witamy nowego kolegę na forum.
Teraz do rzeczy.
No to po co oddzielać ogonek od korpusu ?
Połącz ogonek z korpusem i nie będzie przecięcia.
Jeśli wszystko zrobisz jak trzeba, to powinno to wyglądać mniej więcej tak:
Teraz do rzeczy.
.... hmmm ... jak tu nie widzę żadnej obróbki .tasiema321 pisze:Witam mam problem z obróbką reliefu
tasiema321 pisze:gdy jest oddzielony od korpusu wektorami to robi sie takie przecięcie
No to po co oddzielać ogonek od korpusu ?
Połącz ogonek z korpusem i nie będzie przecięcia.
Jeśli wszystko zrobisz jak trzeba, to powinno to wyglądać mniej więcej tak:
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 3
- Posty: 3
- Rejestracja: 30 paź 2017, 14:13
- Lokalizacja: Braniewo
Witam dziękuję za poradę faktycznie jak złącze w jeden wektor to nie ma tej przerwy między ogonkiem ale przez to nie mogę zmienić osobno jego rozmiaru na przykład a chciałbym żeby wyglądał jak pół-kopytko ale
chyba jeszcze nie umiem tego zrobić albo mam za starego Artcama
ja akurat próbowałem zrobić model rippera coś tego typu
poprostu chcę zrobić wzór 2d rybki, pózniej obrócić żeby wyszły mi dwie symetryczne połówki i zbudować z niego formę
chyba jeszcze nie umiem tego zrobić albo mam za starego Artcama
ja akurat próbowałem zrobić model rippera coś tego typu
poprostu chcę zrobić wzór 2d rybki, pózniej obrócić żeby wyszły mi dwie symetryczne połówki i zbudować z niego formę
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 1614
- Rejestracja: 13 sty 2009, 20:33
- Lokalizacja: Ziębice
Od początku piszesz o modelu 2Dtasiema321 pisze:poprostu chcę zrobić wzór 2d rybki, pózniej obrócić żeby wyszły mi dwie symetryczne połówki i zbudować z niego formę
Czy rzeczywiście masz na myśli model 2D ?
Pytam, bo na wszystkich grafikach widzę jednak model 3D, ale ..... jeśli to ma być 2D, to po prostu obrysowujesz bitmapę i .... to wszystko.
Poza tym, wszystko co widzisz na screenach które wstawiam, można bez problemu zrobić w Artcamie 2008
Poniżej przykład.
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 3
- Posty: 3
- Rejestracja: 30 paź 2017, 14:13
- Lokalizacja: Braniewo