piotrp pisze:Właściwa grafika, którą moje maszynki właściwie interpretują
powinna wyglądać jak na pliku
No ..... to może być problem.
Otóż grafika która wstawiłeś, NA PEWNO nie powstała w żadnym programie typu Corel i w ogóle w żadnym programie graficznym i nie chodzi tu tylko o tę konkretną grafikę, ale w ogóle o reliefy.
Takie rzeczy (czyli takie grafiki) powstają najpierw w modellerach (np. ArtCAM, Vectric Aspire, Z Brush, Sculptris .... i inne) i pierwotnie są po prostu obiektami 3D mozolnie modelowanymi, które po wymodelowaniu można zapisać jako bitmapy z odcieniami szarości, a które to odcienie są interpretowane jako różnice wysokości i to właśnie dlatego tak utworzona bitmapa nadaje się do wykorzystania jako relief.
Oczywiście można podjąć próbę samodzielnego tworzenia takiej bitmapy w jakimś edytorze graficznym (np. Corel Photo-Paint) , ale niezwykle rzadko udaje się uzyskać zadowalający rezultat i jeśli się uda, to jest to zazwyczaj przypadek niż reguła.
Oczywiście w przypadku prostych brył (jakieś kwadraty, koła, czy inne prymitywy), można od biedy tworzyć w/w sposobem, ale już takie coś jak relief który zamieściłeś na forum, moim zdaniem NA PEWNO nie wyjdzie, tzn. przy bardzo dużym zaangażowaniu i perfekcyjnym opanowaniu warsztatu, czyli programu graficznego, będzie to wyglądało jako-tako, ale NA PEWNO nie tak jak trzeba.
Jeśli więc chcesz zaprząc Corela (lub inny edytor bitmapowy) do tworzenia takich rzeczy, to życzę wytrwałości (DUŻEJ), bo moim zdaniem, po prostu nic z tego nie będzie.