Nauka ArtCam Express

ArtCAM, ArtCAM Express, ArtCAM Insignia, ArtCAM Pro

Autor tematu
Locuta
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 3
Posty: 15
Rejestracja: 06 gru 2013, 09:02
Lokalizacja: Gdynia

Nauka ArtCam Express

#1

Post napisał: Locuta » 22 sty 2014, 08:47

Witam.

Jestem początkujący w tej dziedzinie. Noszę się z zamiarem zakupu artcam express w celu tworzenia płaskorzeżb. Z forum dowiedziałem się, że ten własnie program nadaje się do tego i kosztuje nie wiele. Zainstalowałem na chwilę obecną wersję demo i próbuję go ogarnąć ale nie jest on taki łatwy i intuicyjny jak pisze producent szczególnie dla nowicjusza. Nie znalazłem w sieci zbyt wiele samouczków. Jest kilka (7) przystępnych filmików od delcama na youtube ale to wszystko.
Mam pytanie. Czy jest ktoś z okolic Trójmiasta kto dobrze zna ten program i byłby w stanie udzielić mi korepetycji z obsługi programu. Cena za godzinę do ustalenia.

Pozdrawiam



Tagi:


adico79
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 163
Rejestracja: 20 maja 2009, 19:33
Lokalizacja: Lublin

#2

Post napisał: adico79 » 22 sty 2014, 22:38

Podstawowa wersja ArtCAM Express nie bardzo nadaje się do tworzenia płaskorzeźb - nie ma narzędzi do wyciągania kształtów - trzeba by dokupić moduł. Właściwie to możesz tylko eksportować modele stworzone w innych programach lub znalezione/kupione w sieci.

Awatar użytkownika

artmachining
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 1
Posty: 331
Rejestracja: 20 sty 2007, 12:27
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

#3

Post napisał: artmachining » 23 sty 2014, 15:00

Nie ma modułów do projektowania 3D w ArtCAM Express. Dopiero od wersji Insignia wzwyż są funkcje do projektowania płaskorzeźb. Express pozwala na tworzenie 2D (wektory, bitmapy) i obróbkę 2,5D oraz 3D.


Autor tematu
Locuta
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)