No to wymaga trochę pracy. Ogólnie jeśli masz artCAMa w wersji 2008 lub późniejszej, oto sposób postępowania:
-nowy projekt
-złożenie ->importuj -> wczytujesz tą nogę
-bazujesz ją tak, żeby osią Z wsazywała płaszczyznę, na ktrórej chcesz wklejać reliefy.
-klikasz prawym guzikiem na złożenie ->utwórz relief
-teraz jest haczyk, o którym trzeba wiedzieć

usuwasz tył reliefu i przenosisz warstwę przednią reliefu do tyłu tak, aby z tyłu i z przodu było to samo (to znaczy ta noga w odpowiednim rzucie)
-wracasz na przedni relief, wklejasz sobie reliefy albo je tworzysz bezposrednio na nodze.
-tworzysz siatkę trójkątów używając opcji zamknij tylnim reliefem
-dodajesz siatkę do projektu
finito, złożenie z dodanymi reliefami możesz sobie teraz odpowiednio zabazować i zapisać jako stl i potem spowrotem rozwinąć tak jak wcześniej. Można też z automatu stworzyć obróbkę obrotową nogi ale to wyższa szkoła jazdy - trzeba umieć skonfigurowac kreatora obróbki 3D - podać szablony ścieżek, postprocesor i pare innych parametrów, wtedy artcam sam rozwija relief, tworzy obróbkę, zapisuje gcody z automatu dla wszystkich zaimportowanych elementów 2 stronnych, obrotowych czy też na podzielnicę (ale wiadomo że automat jest tak dobry jak ten, który go ustawiał :>)