Po kolei:
Najlepiej będzie, jeśli narysujesz sobie od nowa te wektory które mają być wektorami do frezowania, ale rysowanie zaczynaj najlepiej od tego samego miejsca, czyli jeśli rysujesz od lewej do prawej, to wszystkie tak samo lub na odwrót, jeśli od prawej do lewej, to wszystkie tak samo, albo po prostu narysuj jedną linię i jeśli wszystkie mają być takie same, to skopiuj ile ich trzeba.
Skopiować możesz również wzdłuż innego wektora i wtedy (jeśli chcesz), to równo je porozstawia wzdłuż wybranego wcześniej wektora lub .... ze wskazaną odległością między nimi.
Teraz, jak już masz tyle wektorów ile chcesz, to trzymając wciśnięty klawisz Shift, zaznacz CO DRUGI wektor, kliknij na to prawą myszą i z menu wybierz
Odwróć Wektory
Powyższa operacja spowoduje, że punkt początkowy zaznaczonych wektorów (w edycji wektorów widoczny jako zielony) znajdzie się po drugiej stronie.
Można również ręcznie ustawić punkt początkowy dla każdego wektora osobno, czyli zaznaczasz wektor, przyciskasz
klawisz N (czyli edycja wektorów) kursorem wskazujesz punkt na wektorze który chcesz żeby był punktem początkowym i przyciskasz
klawisz P
Zwróć uwagę, że wybrany punkt zmienił kolor na
zielony, co oznacza że jest to właśnie punkt początkowy.
To od tego punktu, domyślnie zaczyna się każda obróbka.
Teraz już możesz utworzyć obróbkę, ale upewnij się, że w wybranej obróbce, w sekcji
Kolejność Cięcia: Optymalizuj masz zaptaszoną opcję
Zablokuj Punkty Początkowe. ..... Niby nie jest to konieczne bo już ustawiłeś punkty początkowe, ale .... na pewno nie zaszkodzi

W tym samym miejscu jest jeszcze lista rozwijana ze strategią obróbki, czyli możesz sobie wybrać, czy frezowanie ma się zaczynać z góry do dołu, z dołu do góry czy jak tam jeszcze chcesz, z tym że akurat w tym konkretnym przypadku (linie równoległe) zasadny jest moim zdaniem wybór tylko tych dwóch w/w strategii.
Inne strategie przydają się wtedy, kiedy mamy dość sporo elementów/wektorów do obróbki w różnych wielkościach i kształtach, porozrzucanych po całym polu roboczym, to samo dotyczy strategi
Ręcznie.
Po wszystkim sprawdzasz sobie na symulacji, czy o taki rodzaj obróbki/strategi Ci chodziło i jeśli tak, zapisujesz trajektorię.