Bieri13 pisze:Może masz cały czas maszynę "wyluzowaną".
A te dziwne odgłosy to może być ocieranie kół zębatych o siebie, nie są prawidłowo załączone.
Silnik ze skrzynią połączony jest sprzęgłem z gumowymi tulejkami.
Ok, już zdążyłem rozkręcić skrzynię, rozerwana jest flansza od strony silnika, będę szukał albo dorabiał.
https://zapodaj.net/637e3c6ff14f6.jpg.html
Pojawił się drugi temat, uszkodzony jest również elektro-hamulec, wyrwało mocowanie, przewody,także albo nowy, albo reanimacja, jednak pytanie jak go zdemontować? Od strony silnika jest okrągły dekiel z zaślepionym otworem. Mam wrażenie że ten dekiel można wyciągnąć, widać na krawędzi jakiś uszczelniacz. Nie wiem czy dobrze myślę, albo trzeba cały wał wysunąć z hamulca, albo jest tam łączona oś - czego w tym momencie nie widzę. Problem natomiast widzę taki, że chcąc wyciągnąć oś w stronę koła pasowego, jednocześnie ciągnę łożyska, więc ten kierunek mi nie pasuje. I dochodzę do wniosku, że być może przez ten dekiel można wyciągnąć cały wał w stronę przeciwną? Ktoś podpowie rozwiązanie?
https://zapodaj.net/d7f99a5a51236.jpg.html