Problem z wycinaniem małych detali (Trumpf 5030 6kW)

Wycinarki i grawerki laserowe oraz ogólne dyskusje dotyczące laserów
Awatar użytkownika

Autor tematu
snowman
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 5
Posty: 5
Rejestracja: 19 kwie 2012, 23:58
Lokalizacja: Ruda Sl. / Marburg

Problem z wycinaniem małych detali (Trumpf 5030 6kW)

#1

Post napisał: snowman » 10 lip 2013, 22:28

Witam...
może zaczne od tego iż mam problemy z fachową polską terminologią odnośnie laserów jako iż zacząłem swoja przygodę z laserami przypadkowo przed dwu laty tj. niedługo po mym wyjezdzie do Niemiec .. nowy kraj, nowy język, praca nie związana z mym zawodem (jestem informatykiem), żadnego Polaka w firmie, itp. itd.. ale ok ... półtorej roku pracowałem na Trumpfie 3030 i 2 m-ce na Bystronicu jako typowy operator maszyny - z cieciem jakiejkolwiek blachy tzn dostosowaniem parametrow ciecia nie miałem i nie mam żadnych problemów ..pare m-cy temu trafiłem do nowo powstałej firmy i sam musze sobie wsjo przygotować w TruToopsie isam ciąć na 5030... z tym tez nie miałem do tej pory problemów ... wszystkiego nauczyłem się sam tylko teraz pojawil się pierwszy problem z którym sam nie potrafie dac sobie rady ... a mianowicie kontury które powinny być idealnie zaokrąglone (i takie sa w plikach dxf i geo) w rzeczywistości są "kanciaste" jakby nie były łukiem a były złożone z odcinków (Plik 01 - 1.4301 1/1,25mm)... albo w drugim przypadku boki nie sa idealnie proste a lekko "pofalowane" (Plik 02 - 1.4310 0,5mm) ..zadnych innych problemów nie mam jeśli chodzi o jakość ciecia, otwory, itp. ..... mysle ze albo cos robie nie tak podczas programowania w Toopsie albo problem tkwi w samej maszynie... wcześniej jako operator na 3030 z ta sama czescia nie było zadnych problemów przy jej wypalaniu

ktoś ma jakiś pomysł i może pomóc??

problematyczne dane dxf i geo w załączniku

Obrazek Obrazek
Załączniki
Problem.zip
Problematyczne części / dxf+geo