Jak spawarką transformatorową spawać blachę ??

Spawalnictwo i obróbka cieplna

Autor tematu
BaryMX
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 08 cze 2011, 21:33
Lokalizacja: Poznań

Jak spawarką transformatorową spawać blachę ??

#1

Post napisał: BaryMX » 08 cze 2011, 21:48

Witam.

Posiadam spawarkę BESTER STB 225 i chciał bym przy jej pomocy połatać podłoge w samochodzie. Auto to stary 20 letni Jeep Cheroki, któy ma kilka ognisk rdzy na podłodze i chciał bym zrobić z tym porządek. Blacha w tych autach była ocynkowana ale po 20 latach chyba się już cynk utlenił.

Jestem amatorem i spawam tylko trochę stal konstrukcyjną 3mm, dlatego prosze o wszelkie porady.
Jaka elektroda, jaki prąd, jak przygotować powierzchnie, jak prowadzić spaw, jakiej blachy uzyć na łaty, wstawiać na zakładkę czy na styk i cokolwiek jeszcze możecie dodać ??

Wiem, że najlepiej zrobił by to profesjonalny zakład ale ja chcę sam.
Najpierw oczywiście potrenuję na blaszkach a później dopiero zajmę się autem.

Pozdrawiam



Tagi:


spawacz21
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 627
Rejestracja: 20 wrz 2010, 21:15
Lokalizacja: rypin

#2

Post napisał: spawacz21 » 09 cze 2011, 09:15