Sinumerik 808D maszyna z głowicą Pragati

Dyskusje na temat systemu Sinumerik

Autor tematu
Maria asp
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 10 sty 2016, 09:42
Lokalizacja: wielkopolska

Sinumerik 808D maszyna z głowicą Pragati

#1

Post napisał: Maria asp » 10 sty 2016, 10:00

Witam,

Koledzy mam pytanie dotyczące tego sterowania, muszę dokonać zakupu w ciągu dwóch dni , moja maszyna która miała sterowanie Fanuk uległa spaleniu.

Nie znam się na sterowaniach maszyna którą chcę zakupić jest Chińczyk, spalona też była chińska zrobiła około +/- cykli bez awarii 1.100.000 ( średni czas 25 sek )

Trudne jest dla mnie do zrozumienia różnica cenowa, w bardzo podobnych maszynach rozmiarowo wynosi 25.000 PLN netto pomiędzy sterowaniem Fanuk s Sinumerik

Proszę o udzielenie prostej czy Sinumerik jest awaryjny, skąd jego taka cena



Tagi:


dance1
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 3094
Rejestracja: 11 mar 2007, 22:42
Lokalizacja: G-G

#2

Post napisał: dance1 » 10 sty 2016, 16:57

po części posta nie zrozumiałem ale od chińskiego sinumerika 808D trzymałbym się z dala, lepiej pomyśleć o przesiadce na LinuxCnc czy też Macha. Pytasz o zrozumienie różnic cenowych to tak jakbyś nie widział różnicy między Dacia a Maserati czy też między gokartem a bolidem F1. :wink:
Warto napisać dokładnie o jaką maszynę chodzi.
I don't like principles, I prefer prejudices


swiezy
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Posty w temacie: 1
Posty: 23
Rejestracja: 06 mar 2012, 21:47
Lokalizacja: Sosnowiec

#3

Post napisał: swiezy » 11 sty 2016, 18:03

Witam. Od dwóch lat pracuje na chińczyku z 808D. Problemów ze sterowaniem nie ma. Z maszyną awarii też nie było ale nie mam porównania do fanuka czy też innej frezarki bo wcześniej pracowałem na ploterze.

[ Dodano: 2016-01-11, 18:13 ]