Praca na dwóch stołach (M61 i M62) HH530

Dyskusje na temat systemu Heidenhaina

Autor tematu
Dehvi
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 3
Rejestracja: 05 gru 2011, 18:01
Lokalizacja: Wrocław

Praca na dwóch stołach (M61 i M62) HH530

#1

Post napisał: Dehvi » 06 gru 2011, 00:07

Witam wszystkich!

Mam mały problem jak w temacie
Jestem mocno początkujący i równie mocno zielony stąd mój post i prośba o pomoc i ewentualne pokierowanie...
Przeglądnąłem wszystkie tematy i niestety nie znalazłem nic podobnego, dlatego założyłem ten temat.
Wybaczcie jeśli pojawią się jakieś pytania dotyczące czegoś oczywistego, ale tak jak wspominałem, jestem na samym początku długiej drogi.
Wszystko dotyczy maszyny DMF260 i oprogramowania HH530.

Do rzeczy.
Mamy napisane programy na detal który obrabiamy. Działają bo już detal zrobiliśmy, tylko wszystko idzie na jednym stole (teraz robimy na M61). Ponieważ na wykonanie tego detalu składają się 3 programy, to możemy operację wykonania detalu przyspieszyć korzystając z dwóch stołów. Przedmiotowy detal jest inny z jednej, a inny z drugiej strony, dlatego chcielibyśmy wykonywać go na dwóch stołach żeby trochę przyspieszyć.
Program na drugą stronę detalu też mamy i chodzi.
Wygrzebałem coś takiego jeśli chodzi o pracę na dwóch stołach...

0 BEGIN PGM Start MM
1 LBL 1
2 M61
3 CYCL DEF 247 USTAWIENIE PKT.BAZ ~
Q339=+1 ;NR PKT ODNIESIENIA
4 CALL PGM 1_str_1.h
5 M62
6 CYCL DEF 247 USTAWIENIE PKT.BAZ ~
Q339=+2 ;NR PKT ODNIESIENIA
7 CALL PGM 1_str_1.h
8 FN 0: Q1000 =+1
9 FN 9: IF +Q1000 EQU +1 GOTO LBL 1
10 END PGM Start MM

Pytanie teraz czy to jest cały program, czy muszę go jakoś rozbudować?

Czy po prostu odwołuje się on do już stworzonych programów które działają dlatego jest taki krótki?