iTNC 530 TABELA PUNKTÓW ZEROWYCH

Dyskusje na temat systemu Heidenhaina

Autor tematu
QUANTE
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Posty w temacie: 3
Posty: 32
Rejestracja: 29 cze 2009, 19:47
Lokalizacja: Lednogóra

iTNC 530 TABELA PUNKTÓW ZEROWYCH

#1

Post napisał: QUANTE » 10 sie 2011, 20:26

Witam.

Pracuję od trzech miesięcy na iTNC 530, i wreszcie pojawił się problem z tabelą punktów zerowych, a pytanie mam tego typu.
Mam do wykonania na tej samej płaszczyźnie kilka tych samych konturów, czy jest jakiś sposób aby przy pomocy jednego bloku aktywować wszystkie punkty z jednej tabeli?
Do tej pory doszedłem do tego, że aktywuję każdy punkt z tej samej tabeli osobno.

Pozdrawiam.



Tagi:


STELMI
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 1
Posty: 551
Rejestracja: 23 mar 2008, 11:30
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#2

Post napisał: STELMI » 10 sie 2011, 21:34

jeżeli dobrze rozumiem to chcesz wykonać wybrania w jakimś szyku tak? Możesz użyć funkcji szyku dostępnej w maszynie, wówczas będziesz miał 4 linijki programu + Blok Form

Awatar użytkownika

adam Fx
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 5562
Rejestracja: 04 lip 2004, 16:03
Lokalizacja: Gliwice

#3

Post napisał: adam Fx » 11 sie 2011, 15:16

QUANTE pisze:Do tej pory doszedłem do tego, że aktywuję każdy punkt z tej samej tabeli osobno.
może to kwestia nazewnictwa ale nie bardzo rozumie tabela chyba jest jedna a w niej zapisuje się np. pod nr.36 XYZ itd. ale to tylko jeden punkt jeśli chcesz przywołać następny to ponownie musisz wybrać numer pod którym ten punkt jest zapisany np:
14 CYCL DEF 247 USTAWIENIE PKT.BAZ ~
Q339=+80 ;NR PKT ODNIESIENIA